2010. március 22., hétfő

Díj!



Ez itt egy blogger díj. A szabályok:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.

4, a blogok (bár van már, aki megkapta, de nem baj :D):

1. szabus (Az én történetem)
2. Gica (Szerelem a pályán és azon túl)
3. Henii (Jóképű idegen)
4. Icu (Elveszett múlt, szép jövő)
5. Gica (Girl in Forma 1)
6. Noncsi (Álomból valóság)

Teszt:
Név: Sarah, Monshe
Lakhely: Magyarország, Szentes
Születési hely: Magyarország, Szentes
Magasság: ~165
Névnap: május 4.
Foglalkozás: végzős gimnazista...
Testvérek: a világ legjobb húga
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol, német (egy kicsit)
Gyűjtemény: cikkek, képek Kimiről, plüssmacik, mozijegyek
Cipőméret: ~41
Iskola: HMG (Horváth Mihály Gimnázium)
Kedvencek: Forma-1, Kimi Räikkönen, Charlotte Brontë: Jane Eyre
Hobbi: írás, olvasás, zene
Zsebpénz: néhanapján, ha jut...
Kívánság: vegyenek fel az egyetemre (SZTE-BTK), jussunk el az úszó EB-re
Álom: találkozni Kimi Räikkönennel (bár már láttam), beszélni Gyurta Danival, sikeres és boldog élet
Szerencseszám: 3, 12
Szeretnék találkozni: Kimi Räikkönennel, Gyurta Danival
Háziállat: Gina (németjuhász kutyus)

Köszönet érte: A. J.- nek, Nicsónak és Henii-nek (L)  2010.03.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése