2010. március 16., kedd

Back again... - 3. rész

Sikerült bejutnom Christian Horner szobájába és megszereznem Sebastian dossziéját, benne az űrlappal. Még akkor töltötte ki, mikor ide került. Nézzük, mit írt a nagyokos!

Sebastian Vettel

Vezetéknév: Vettel (Igen, ezt eddig is tudtuk)
Keresztnév: Sebastian (eddig egész ügyes a srác)
Születési hely: Heppenheim (az meg hol a rákban van?)
Születési idő: 1987. 07.03. (mondtam én, hogy Kölyök)
Családi állapot: nőtlen (és továbbra is tartom azon álláspontom, hogy nőhiánya van)
Édesanyja neve: Heike Vettel (érdekes…)
Édesapja neve: Norbert Vettel (Jó fej az öreg)
Testvér neve (ha van): Stefanie Vettel (???), Melanie Vettel (???), Fabian Vettel (a haverom… okosabb, mint a bátyja… jó fej kissrác)
Feleség neve (ha van): (talán egyszer lesz egy nő, aki képes lesz megnevelni)
Tartózkodási hely: Svájc (nem cifrázta túl… és neki bele sem kötöttek!)
Aktuális munkahely: Red Bull Racing F-1 team (igen-igen, tudjuk)
Fő támogató: Red Bull (még mindig egyértelmű)
Közvetlen főnök neve: Christian Horner (azóta sem változott a dolog)
Csapattárs neve: Mark Webber (a kis harcias kenguru)
Korábbi csapatok: BMW – Sauber (Robert nagyot bukott), Toro Rosso (jó kis csapata volt… és nyerni is tudott)
Korábbi csapatfőnökök: Peter Sauber, Franz Tost (aki nem tudja, kik ők, jöjjön a paddockba)
Korábbi csapattársak: Nick Heidfeld (még mindig nem kommentálnám), Sebastien Bourdais (a pápaszemes francia… nem ment neki)
Cél: VB-cím (szép lassan csak megszerezte)
Egyéb megjegyzés: legyen egyszer egy világbajnok csapattársam (itt vagyok, nem kell értem könyörögni)

Érdekes… nagyon érdekes… azt le tudtam szűrni, hogy kell neki egy nő. Nagyon sürgősen. Nagyon-nagyon sürgősen.

- Te mit olvasol?- kérdezte Seb.

- Red Bulletin – vigyorogtam rá teli pofával. Sosem kérdőjelezné meg ezen kijelentésemet.

- Mit lehet abban szeretni?- vágta le magát a mellettem álló székbe.

- Majd ha lesz melletted egy nő, megtanulod értékelni- bólogattam okosan.

- Akkor meséld el nekem, hogy hol találok magamnak egy számomra tökéletes nőt- nézett rám.

- Vasárnap az esti bulin elkezdhetsz szétnézni- morfondíroztam. – És akkor én is meg tudom nézni, hogy mennyit kell fejlesztenem a bulizásodon.

- Meg kell tanítanod mértéktelenül inni…- ismerte el.

- Majd én leiszom!- jelentkezett a kenguru. Seb meg elkezdett a markában röhögni mellettem.

- Engem?- kérdeztem, mintha nem lennék biztos, hogy nekem szólt.

- Ki mást?- kérdezte és a feje vörösödni kezdett.

- Tőlem- rántottam meg a vállam. Itt nagy alázás lesz… - Mit iszunk?

- Vodkát- vágta rá azonnal.

Ekkor már nem bírt magával szinte senki és egyszerre robbant ki a nagy röhögés a motorhome-ban tartózkodó emberekből. Hallott már valaki olyat, hogy egy ausztrál le akar inni egy finnt vodkával? Kérem szépen… ez nevetséges. Sétagalopp lesz.

- És ha nyerek?- néztem rá még mindig pókerarccal.

- Akkor majd kitalálod, hogy mit csináljak- hagyott ott. Szép lesz a vasárnap éjszakánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése