2010. március 15., hétfő

Back again... - 1. rész

Minek kell kitöltenem ezt a nyamvadt űrlapot, mikor mindent tudnak rólam? Azért írtam alá azt az idióta szerződést, nem? Mindegy… Nézzük, mire van szükségük.

Kimi Matias Räikkönen

Vezetéknév: Räikkönen (mint mindenki láthatja, fel van írva a fejlécre)
Keresztnév: Kimi (nem akarom önmagam ismételni)
Születési hely: Espoo (aki ismer, tudja)
Születési idő: 1979. 10. 17. (mindenki fejből fújja)
Családi állapot: elvált (ki nem hallotta még? 3 hete csak ez megy a sajtóban)
Édesanyja neve: Paula Räikkönen (szeretlek, anya!)
Édesapja neve: Matti Räikkönen (téged is, apa!)
Testvér neve (ha van): Rami Räikkönen (sajnos van… hogy lehet valaki ennyire
félresikerült?)
Feleség neve (ha van): (szerencsére már nincs… az agyamra ment az a hárpia)
Tartózkodási hely: Baar (van még valaki, aki nem tudta?)
Aktuális munkahely: Red Bull Racing F-1 team (nekik írom ezt a valamit is)
Fő támogató: Red Bull (nem egyértelmű?)
Közvetlen főnök neve: Christian Horner (ő nyomta a kezembe ezt a papírt)
Csapattárs neve: Sebastian Vettel (rettegj, Kölyök!)
Korábbi csapatok: Sauber – Petronas, McLaren – Mercedes, Ferrari, Citroën Junior Team
(mindenki fejből sorolja)
Korábbi csapatfőnökök: Peter Sauber, Ron Dennis, Jean Todt, Stefano Domenicalli, Olivier
Quesnel (jelentkezzen, aki nem hallott még róluk)
Korábbi csapattársak: Nick Heidfeld (nem kommentálnám), David Coultard (csak úgy volt), Juan – Pablo Montoya (egész jó fej volt), Pedro de la Rosa (nem öreg már ehhez a sporthoz?), Felipe Massa (őt bírtam… komolyan), Luca Badoer (katasztrófa!), Giancarlo Fisichella (beszéltem vele néhány szót), Sebastien Ogier (sokat segített, mikor odakerültem)
Cél: VB-cím (nem egyértelmű? mi mást akarhatnék?)
Egyéb megjegyzés: még mindig kell az a néhány rallys hétvége (nem adom fel egy pillanatig sem)

Ezzel is megvolnánk. De mi értelme volt? Ezt ki tudta volna tölteni bármelyik rajongóm. Én sem kellettem hozzá. Odaadtam a recepciós csajnak, aki bambán vigyorgott rám. Nincs esélye nálam. Túl szőke és túl mű.

- Kimi, te már megint mit bolyongsz?- kérdezte a legújabb csapattársam.

- Most töltöttem ki az „Ismered magad annyira, mint a rajongóid?” tesztet- feleltem neki.

- Arra emlékszem. Mindent megkérdeznek, amit már tudnak rólad. Fél perc kitölteni. Elboldogultál vele?- vigyorgott fülig érő szájjal.

- Szeretted volna, hogy ne sikerüljön, mi?- néztem rá és megálltam a motorhome ajtaja előtt.

- Akkor tuti én lennék a világbajnok… megint- vigyorgott elégedetten. – De így van egy komoly vetélytársam.

- Megtisztelő, hogy rám gondoltál…- fintorogtam.

- Nem rád gondoltam… Felipére!- vihogott és magamra hagyott.

- Ennek is súlyos nőhiánya van- morogtam magam elé, majd kiléptem a motorhome-ból.

Brazíliában voltunk, az utolsó előtti futamon és ő már világbajnok volt. A kis mázlista! Bezzeg nekem mennyi bajom volt! Azt hittem, sosem lesz meg! Nem éppen állt rózsásan a helyzetem. De ott látszott, hogy ki a prof (természetesen ÉN). Most meg Schumisat játszok és visszatérek. Mark pedig meg akar fojtani emiatt. De nem izgat. Jövőre kettőnk közül kerül ki a világbajnok. És a csapat is meg fogja mutatni, hogy nincs nála jobb. Kivéve, ha az újságíróknak álcázott élősködők életben hagynak…

2 megjegyzés:

  1. Állati jó, hogy belekezdtél :D
    És a próféta szóljon Belőled :D
    Nagyon tetszett az első rész!!!
    Imááádlak !!! :)

    VálaszTörlés
  2. Az alaphelyzetet nem nagyon vágom, de majd csak megértem. :D És nagyon tetszett a tesz-kitöltés, főleg a hozzá főzött kommentárok. XD

    VálaszTörlés