2010. március 22., hétfő

Back again... - 19. rész

(Tisha)

A világon nekem van a 7 legtökéletesebb barátnőm! El sem hiszem, hogy mindenki olyat adott, amire vágytam. Nem kezdem el felsorolni a dolgokat, mert sosem érnénk a végére. Minden, amit kaptam, tökéletes volt és régóta áhított darab. Hálás voltam nekik, nagyon.

Már majdnem készen voltunk, hogy elinduljunk táncolni. Mikor megismerkedtünk, akkor tanítottam meg a lányokat salsázni és azóta csak tökéletesítették a tudásukat. A latin véremnek köszönhetően nekem nem volt mit tanulnom, csak rá kellett hangolódnom a zenére és már jártak is a lábaim.

Még utoljára végigsimítottam a ruhámon. Nemrég csináltattuk 2 terv alapján. Mindenki azt csináltatta, amelyik neki jobban tetszett. Becsatoltam gyorsan a magas sarkú versenytánc cipőmet. Talán nem a legdivatosabb, de a legkényelmesebb a tánchoz. A csajokkal a lift előtt futottunk össze, majd irány az Exilio, a legjobb latin klub az egész városban.

Mikor kiszálltunk a taxiból, a csajoknak úgy kellett lefognia, annyira pörögtem. Beálltunk a hatalmas sorba, de nem telt el 2 perc és az egyik biztonsági őr kiemelt minket és már benn is voltunk. A ruhatárban leadtuk a kabátunkat, majd irány a pult. Bemelegítésként jöjjön egy feles tequila. A lányoknak nem a kedvence, de nekem igen. Gyorsan lehúztuk, majd megcéloztuk az egyik színpadot.

A legnagyobb színpad terét szemeltük ki. Sokan voltak rajta, de nem zavart minket, felmentünk és elkezdtünk ráhangolódni a zenére. Nem kellett sok és a színpad meg is tisztult. Csak mi voltunk fenn. Kecsesen mozgattuk a csípőnket, a ritmusnak megfelelően lépkedtünk és árasztottuk a csábító mozdulatokat. Alig fél óra múlva pedig meg is jött a kis csoport, akiket vártunk.

***

(Robert)

Alig léptünk be a klubba, mindannyiunk szeme megakadt a lányokon. Az egyik színpadon táncoltak, akárcsak a profik. Pasik tucatja csorgatta a nyálát utánuk. Gyorsan leadtuk a felesleges holmikat a ruhatárban, majd Kimi vezetésével a pulthoz mentünk. Rendelt mindenkinek egy feles vodkát, amit gyorsan le is gurítottunk.

Utána kerestünk magunknak egy helyet, ahonnan tudtuk figyelni a lányokat, de ők nem szúrnak ki minket. Meg kellett állapítanom, hogy Bruno és Lucas előnyben vannak, mert nekik a vérükben van ez a tánc, míg nekünk új. Bár megmutattak egy-két lépést, de nem hiszem, hogy a nagyközönségnek is látnia kellene.

Jó ideje ott lehettünk, mikor megjelent előttünk a Bonnie-Gemma-Hayley hármas. Végignéztek rajtunk, majd felkuncogtak.

- Kan buli, mi?- kérdezte Bonnie Kimire nézve. Az említett csak megrántotta a vállát. – Gyere, megtanítalak!- mosolygott rá.

Mind ő, mind a barátnői kedvenc pilótájuk felé fordultak. Kimi, Sebastian és Jaime gyorsan le is lépett. Nem kellett két pillanat, jött Diane és Nessa, akik elvitték a 2 brazilt. Újabb 5 perc után pedig befutott Tisha, Lolita és Sienna.

- Gyere, Rob, ezt neked is meg kell tanulnod- nyúlt a kezem felé.

Nem akartam mozdulni, de annyira szépen nézett rám, hogy képtelen voltam nemet mondani neki. Bementünk a tömeg kellős közepébe és ott kezdett el kiokítani a tánc szépségeiről. Gyorsan megállapítottam, hogy botlábú vagyok, de nem zavarta, tovább erőlködött. Nem adta fel egy pillanatra sem, azt mondta, hogy velem akar táncolni.

Mikor úgy gondolta, hogy már eléggé ügyes vagyok, hátat fordított nekem, hozzám préselte a testét és a kezeimet a csípőjére helyezte. Képtelen voltam fékezni magam. Ahogy közösen táncoltunk és minden csípőmozdulatával az ágyékomat dörzsölte, éreztem, hogy kezdem elveszíteni a fejem.

Óvatosan félretoltam a haját, hogy szabaddá váljon a nyaka. A tánc közben az ajkaimat a nyakára tapasztottam és csak csókolgattam. Később áttértem a vállára is, majd az arcára. Nem tudtam fékezni magam, meg akartam kapni. Teljesen fel voltam hevülve, a nadrágom már nem volt kényelmes, inkább szorított.

Hirtelen szembe fordult velem és hevesen megcsókolt. Közben a keze végigsiklott a mellkasomon, a hasamon és ott is. Még inkább tűzbe hozott. Nyelvével vad táncba kezdett a számban, amit nem bántam. Végül megfogta a kezem és egy szoba felé kezdett húzni. Nem is figyeltem, hogy van-e ott valaki, csak leültem oda, ahová lelökött és hagytam, hogy az ölembe ülve tovább csókoljon. Hirtelen viszont eltűnt előlem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése