2010. március 18., csütörtök

Back again... - 9. rész

(Kimi)

10 perc múlva mindannyian ott zsúfolódtunk össze egy szobában és egymás szavába vágva próbáltuk meggyőzni a másikat az igazunkról. De persze egy sem volt olyan ötlet, amit lehetett volna kamatoztatni és ki is tudtunk volna vitelezni. A legnagyobb baj az volt, hogy nem voltunk eléggé szervezettek.

- Elég!- kiáltott fel végül Sebastian. – Addig nem tudunk mit tenni, amíg nem tudjuk, hogy hol keressük őket.

- Azt sosem fogod megtudni- mondtam neki higgadtan.

- Ne legyél már ennyire kishitű!- szólt rám Robert.

- Nem kishitű vagyok. Csak ismerem Bonnie-t. És ő figyel a részletekre.

- És mi lenne, ha egyelőre várnánk?- kérdezte Bruno. – Meg kellene figyelni, hogy mikor és hol tűnnek fel. Akkor tudunk majd tovább okoskodni.

- Szerintem ebben igaza van…- mondta Heikki.

- Akkor legyen így- bólintottam. De azt tudnotok kell, hogy én többet kapok, mint ti. Túl nagyot hibáztam.

***

(Bonnie)

A lányokkal abban maradtunk, hogy idén már nem borzoljuk tovább a fiúk kedélyeit. Így is mindenkinek megvan a feladata. Minél közelebb jutni a kiszemelthez a csapaton belül. Mindannyian hazautaztunk a saját kis hazánkba, ahonnan tudtunk tevékenykedni. Persze Gemmával beszéltem a legtöbbet, hiszen ugyanannál a csapatnál tevékenykedtünk.

Az első, aki sikerrel járt Hayley volt. Pont karácsonykor hívott, hogy közölje, ő lett Jaime „asszisztense”. Vagyis tökéletes rálátása van mindenre, amit tesz a srác. Hasonló munkára lenne szüksége mindannyiunknak. Ez volt a cél mindenki számára.

Nekem nem volt azért annyira messze, mert jóban lettem Mark Arnallal, Kimi személyi edzőjével. Van is tőle egy kis anekdotám a kenguru- Kimi párbajról:

„Olyan volt ez a kihívás, mintha egy magyar tesitanár akarna leinni egy orosz matektanárt vodkával síelés közben. A matektanárnak a második üveg vodka kiürülése után semmi baja, jókedvűen iszogat, míg a tesitanár sík részegen fetreng az asztalnál. A szituáció itt is hasonló volt.” **

Mark akaratlanul is jót tett nekünk, mert megjegyezte, hogy mind Kiminek, mind Sebastiannak szüksége lenne valakire, aki segít nekik. És beajánlott engem és Gemmát is Christiannál. Így kerültünk mi is a srácok közelébe.

És mire eljutottunk oda, hogy ideje menni a gyárakba, mindenkinek volt valamilyen kis pozíciója. Lola, Diane és Sienna sajtósok lettek a kedvencük mellett. Nessa Bruno főmérnökének az asszisztense lett, Tisha pedig Heikki edzőtársa. Mindenki ott volt a kapuban. Már csak be kellett lépni rajta.

Egyszerre utaztunk el, de megbeszéltük, hogy tájékoztatjuk egymást a fejleményekről. Mindenki tudta, hogy mi a feladata, mert volt egy haditerv. És természetesen egy B-terv, ha a fiúk is elkezdenek szervezkedni. Mert ismertem annyira Kimit, hogy tudjam, nem fogja hagyni magát.

Már a reptéren sikerült összefutni vele. Kicsit álmosan sétálgatott a kijárat felé, mikor felfedeztem. Szóltam Gemmának, hogy van egy kis dolgom és utána mentem. Mielőtt kilépett volna, kicsit belemarkoltam a fenekébe és a fülébe suttogtam:

- Sikerült kiheverned az izgalmad, szépfiú?


** Megjegyezném, hogy ez a kis történet igaz, mert a matektanárom tényleg orosz származású és a tesitanárom tényleg le akarta inni egy síelés alkalmával... úgy 2 éve... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése