2010. március 18., csütörtök

Back again... - 8. rész

(Bonnie)

Szinte kirohantam a szállodából. Képtelen voltam napirendre térni afelett, ami történt közöttünk. Nem dőlhetek be megint. Ő még mindig az a Kimi Räikkönen, aki 3 éve csőbe húzott. Ugyanaz, aki azzal hitegetett, hogy szeret, egészen addig, amíg ágyba nem bújtam vele. Akkora már szerelmes voltam. És ott összetörtem… teljesen. Még akkor is ziháltam, mikor felértem Diane lakására.

- Mi a baj, Bonnie? – rohant elém az összes csaj.

- Majdnem bedőltem neki. Majdnem hagytam, hogy elvarázsoljon. Majdnem lefeküdtem vele!- akadtam ki teljesen.

- Bones, nyugodj meg és ülj le szépen- vezetett a kanapéhoz Sienna.

- Idd meg ezt! De egy hajtásra!- kérte Tisha.

Szó nélkül megtettem, amit kért. Nem kellett volna. A legerősebb tequila-t adta a kezembe, amit valaha ittam. És se só, se citrom. Kijózanító volt, az biztos.

- Tish, legközelebb szólj, ha merényletet akarsz elkövetni ellenem.

- Mint mindig- nevetett mellettünk Nessa.

Végignéztem a kis társaságunkon. Igazán színesek voltunk. Nemzetiségileg mindenképp. Gemma, Sebi birtoklója olasz. Hayley, Jaime társa angol. Lolita, aki Nico-t akarja, spanyol. Diane, aki Lucasért harcol, francia. Bruno követője, Nessa kanadai. A mi lengyelünk nagy rajongója, Sienna görög. Heikki után futkosó Tisha-nk egyenesen Jamaicából jött. Én pedig a hollandokat képviselem.

- Mi a következő lépés, Bone?- kérdezte Lola kissé elgondolkozva.

- Azt hiszem, ideje a gyárakban is közelebb férkőzni hozzájuk- néztem körbe. Mindenki igenlően bólogatott.

***

(Kimi)

Előre rettegtem attól, hogy ki fog rám találni. Mert akármilyen mérges voltam, amikor eszembe jutott Bonnie teste, képtelen voltam lehiggadni. Így a kis sátor sem ereszkedett lejjebb. És esélyem sem volt a forró fürdőre.

Végül addig próbáltam kiszabadítani magam, amíg a csuklómat véresre dörzsöltem, majd lefeküdtem aludni. Csak vártam, hogy valaki kiszabadítson. A felmentő sereg reggel jött Heikki személyében.

- Veled meg mi történt?- kérdezte, miközben egy kulccsal kinyitotta a bilincset.

- Azt hol találtad?- néztem rá.

- Az ajtód előtt volt hagyva. De elmesélnéd, hogy mi volt? Csak azt láttam, hogy azzal a csodaszép nővel lelépsz.

- Az a csodaszép nő egy a kis megtorló brigádból…- kezdtem el mesélni. A végére fetrengett a röhögéstől. – Te is jó barát vagy.

- Ne mondd, hogy te nem hasonlóan reagálnál, ha velünk történne ilyen.

- Nem tudom, de ki kell találnunk valamit. Ezek a nők véresen komolyan gondolják, hogy visszaadnak mindent, amit elkövettünk ellenük.

- Akkor szólok a srácoknak, hogy kupaktanács lesz… nálam- nézett végig a szobán, ami nem volt eléggé rendezett.

- 10 perc múlva ott vagyok- mondtam neki. Végig csak az járt a fejemben, hogy miként tudom majd megleckéztetni Bonnie-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése