2010. március 30., kedd

Back again... - 32. rész

(Lucas)

Kedd reggel. 9 óra. Elkezdődött a teszt. Nálunk Timo tesztel az első két nap, utána én. De nem akartunk maradni, mert Diane hiányolta a lányokat. És tudtuk, hogy Bonnie számít rá, mivel a két legjobb barátnője, Gemma és Hayley mindenben ellene vannak. Én sem nagyon gondolom jó ötletnek, de jelenleg nem depressziós, és ez a lényeg.

- Min gondolkozol, Tucci?- lépett elém a szőke angyalom.

- Csak rajtad és a lányokon – néztem rá.

- Jó lenne kicsit kibújni a felelősség alól és boldognak látni mindenkit- sóhajtott egy nagyot.

- Tudom, hogy nagyon nehéz. De támogatnod kell Bonnie-t, ha úgy gondolod, hogy nem követ el hibát- öleltem át.

- Hibának hiba, amit tesz, de mennyivel lenne jobb, ha magába zuhanna és teljesen összetörne lelkileg? A szíve apró darabokban hever, Tommie próbálja összeillesztgetni kisebb-nagyobb sikerrel. Tökéletes nem lesz, de legalább felül tud emelkedni a fájdalmán- magyarázta az elméletét.

- Édes, engem teljesen meggyőztél- loptam tőle egy csókot.

- A lányoknak is mondtam, de nem hatotta meg őket- fintorgott.

- Tucci, Diane, egy pár titeket keres- lépett oda hozzánk Tracy, az egyik lány a homeból.

Kézen fogtam a drágámat és bevittem az ideiglenes homeba, ahol éltük a mindennapjainkat ezekben a napokban. Egyből kiszúrtuk a ránk váró Red Bull különítményt. Mert nem más keresett minket, mint az emlegetett szamarak. Leültünk melléjük és vártunk. Úgy tűnt, nem nagyon tudják, miként kezdjenek bele.

- Igazából azért ide jöttünk, mert ti vagytok az egyetlenek, akik nem kötnek bele ebbe- mondta Tommie és megemelte az összekulcsolt kezüket.

- Nem is a mi dolgunk és nem is a mi életünk. Mi maximum tanácsot tudunk adni nektek- fejtettem ki a véleményem.

- Arra lenne szükségünk- mondta Bonnie. Feszengett, de nagyon. – A kapcsolatom Kimivel teljesen megromlott. Így képtelen vagyok ellátni a munkámat. Arról nem is beszélve, hogy ott van vele az a nő. És folyton neki akar esni Tommie-nak.

- Le kellene ülnötök beszélni vele- jegyezte meg Diane.

- Képtelen lennék egyedül lenni vele- súgta Bones és egy könnycsepp hullott ki a szeméből.

- Akkor megoldjuk máshogy- mosolyodtam el. – Viszont Tommie-nak nem kellene ott lennie- néztem a lányra.

Bonnie szemei egyből a mellette ülő srácra szegeződtek. Tom pedig állta a tekintetét. Láttam a lányon, hogy még a gondolat is elborzasztja, hogy ők ketten külön legyenek, főleg Kimi belevonásával. Tudtam, hogy ez nehéz lesz, de nincs más esélyük.

- Ki fogod bírni. És Diane meg Lucas végig támogatni fog- mondta végül Tommie.

- Mire gondoltál?- fordult felém a lány.

- El fogom hívni Kimit csütörtök este vacsorázni. Csak a hotelben. Azt mondom neki, hogy Diane miatt kell beszélnünk. Mikor már lenn vagyunk a hotel éttermében, csatlakoztok ti is és beszélni fogtok. Nem rendez majd jelenetet, mert Christian megtiltotta neki az ilyen dolgokat, ha jól tudom- magyaráztam a tervemet.

- Igen, így van- bólintott rá Bonnie. – De mi a garancia arra, hogy nem rohan el egyből?

- Az, hogy szenved attól, amit tett ellened- fejtette ki a véleményét Diane. – Látszik a szemében. Főleg, mikor lopva téged figyel. És pont azért akarja Tommie-t bántani, mert féltékeny.

- Bonnie, meg kell kérdeznem valamit- kezdtem óvatosan, mert nem nagyon tudtam, hogy mi is van köztük. – Szereted Kimit?

A lány ránézett a mellette ülő srácra. Ő csak mosolygott és biztatóan megsimogatta a lány arcát. Még azt is hozzátette, hogy mondja ki nyugodtan, hiszen nem fog megsértődni, mert ő is jól tudja, hogy kettejük között nincs szerelem. Bonnie pedig csak rám nézett, majd igenlően bólogatott.

2 megjegyzés:

  1. Halihóóó :)
    A Bonnies részeket nagyon kedvelem. És először csak azt tudhattuk meg, hogy Tommie csak egy igazi jó barát, aki azt teszi jelenleg, amire a lánynak szüksége van. Aztán Bonnie egy bólogatással jelezte, hogy szereti Kimit. Nagyjából sínen is vagyunk, mert Diane már rávilágított Kimi érzéseire. Ááááh és találkozni fognak! Bár az is lehet a békülés még nem fog megtörténni.
    Várom nagyon a fejleményeket. :)

    VálaszTörlés
  2. Alakulnak a dolgok... :P Szép lassan, de alakulnak! :D

    VálaszTörlés