2010. március 22., hétfő

Back again... - 18. rész

(Kimi)

Nem tudtam, hogy mire kellene felkészülnünk. A lányok kiszámíthatatlanok. Még azt is el tudom képzelni, hogy tudják, hogy mi is megyünk utánuk. És ezt ki kell szednem az én kedves asszisztensemből, aki 2 hete nem tett ellenem semmit, ami gyanús.

- Mi ez a nagy pakolászás?- dőltem neki lazán az ajtófélfának.

- Megyek Londonba- mondta, majd elmosolyodott.

- Ennyire örülsz a dolognak?- puhatolóztam.

- Nem láttam a lányokat december közepe óta. Azt sem tudom, hogy mikor voltunk ennyire sokáig távol egymástól, mióta ismerjük a másikat. Már hiányoznak. És most lesz Tisha 25. születésnapja. Nagy buli- magyarázta és közben a mosolya vigyorrá húzódott.

- Nagyon bepörögtél…- jegyeztem meg kuncogva.

- Régen voltam már salsázni. Most pedig direkt egy ilyen klubot kerestünk. Már alig várom! És Tish-nek is oda akarom adni az ajándékát. Imádni fogja- tett el egy-két ruhát a bőröndjébe.

- Elmondod, mit kap?- léptem beljebb.

- Megvettem neki azt a ruhát, amit kinézett Milánóban. Egyedi darab, egy vagyont ér. De érte mindent- mutatott egy táskára, ami mérnöki pontossággal volt belehelyezve a bőröndbe. – És te mit csinálsz a hétvégén?

- Én?- kérdeztem vissza kissé megijedve.

- Gondolom, kihasználod minden pillanatát annak, hogy nem kell kényszerűségből velem egy levegőt szívnod- morfondírozott.

- Szerintem a srácokkal csapunk egy kan bulit…- tervezgettem.

- Azért, ha lehet, álljon a szoba, mikor hazaérek, jó?- mosolygott rám, majd behúzta a bőrönd cipzárját.

- Majd elintézem, hogy ne itt legyen- ígértem meg neki.

- Okés- lépett mellém. – Akkor én most távozom, mert Gemma tuti, hogy csak rám vár és már megyünk is.

- Tudom, hogy nem vagyunk annyira jóban, de azért legyetek óvatosak- hajoltam oda hozzá és adtam neki egy puszit.

- Azok leszünk. Kellemes időtöltést! Szia!- intett még az ajtóból, majd távozott.

***

(Bonnie)

Nem tévedtem, a recepciónál már várt barátnőm. Bepakoltunk a kapott „szolgálati” Mercedes csomagtartójába, majd elindultam London felé. Minden szabályt betartva az út másfél óra… akkor legyen csak 1 és nem siettem nagyon.

- Mennyit tud Kimi?- kérdezte a lány, mikor kiértünk a gyár kapuin.

- Úgy csinált, mint aki a hétvégére egy nyugodt sörözgetést tervez a szerelőivel, közben meg engem faggatott. „Véletlenül” megosztottam vele, hogy salsázni megyünk. És Seb?- kérdezte vissza.

- Valami hasonló. Olyasmit magyarázott, hogy átugranak Bedfordba Tommie-val, meg hogy tervezgetik már egy ideje. Közben meg alig tudta elrejteni a táskáját- kuncogott Gem.

- Jó tudni, hogy nem véletlenül vettük a ruhákat. Ki fognak tőle készülni- vigyorogtam.

- Az tuti! De taposs a gázba, ideje odaérni- nevetett barátnőm, így a tanácsát megfogadva vezettem tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése