2010. március 21., vasárnap

Back again... - 14. rész

(Gemma)

Ennyit a tervünkről. Christian romba döntötte az egészet azzal, hogy megkérdezte Bonnie-t. Mert ezek után eléggé feltűnő lenne, ha sem Kimi, sem pedig Sebastian nem jelenne meg a vacsorán. Pedig ez volt a terv. De nem felejthetem el, mert Chris előttünk mondta.

Megindultam a lépcsőkön a 8. emeletre. A liftben valakik éppen kielégítették a vágyaikat és nekem nem volt kedvem megvárni, hogy befejezzék. Közben Hayley is felhívott és elmesélte a kis esetüket Faenza főterén. Jót nevettem, tetszett az ötlete. Viszont ő is összezavarodott, akárcsak Bones. Ekkor határoztam el, hogy nekem nem szabad megcsókolnom Sebastiant, mert abból csak bajom lehet… Az említett a kanapén volt kiterülve, mikor beléptem a lakásunkba.

- Szia!- köszöntem neki.

- Szia!- köszönt vissza morcosan.

- Minden rendben?- kérdeztem és közben leültem az egyik fotelbe.

- Aha- adta meg a válaszát.

- Este 7-kor vacsora van az étteremben- húztam fel a térdeimet.

- Nem megyek. Majd csinálok valamit magamnak- fintorgott.

- Christian által szervezett vacsora- tettem hozzá, mire megint grimaszolt. – És örülnék, ha addig megtanulnál kulturáltan viselkedni. Nem értem, hogy mi bajod. Nem én akartam itt lakni, főleg nem veled. Nem azért vagyok itt, mert téged akarlak üldözni. És jó lenne, ha nem te lennél megsértődve, mert nem én csesztem át a fejedet- pattantam fel és bementem a szobámba, aminek az ajtaját teljes erőből bevágtam.

***

(Lolita)

Otthon pakolásztam, mert tudtam, hogy másnap indul a gépem Angliába, a csapat főhadiszállására. Csak azt sajnáltam, hogy Hayley és Nessa nem lesznek velünk egy országban. De nem probléma, azért van a tömegkommunikáció, hogy velük is tudjunk értekezni.

Már kíváncsi voltam, hogy Nico miként fogja majd fogadni a megjelenésemet. Hiszen én lettem a sajtósa, így velem kell megbeszélnie minden apró baját, ami kiderülhet. Még a magánéletét is. Talán ettől féltem a legjobban. Nem akartam, hogy azt mondja, van valakije. Bár, ha így állnánk, a lányokkal biztosan kitalálnánk valamit.

Mikor befejeztem a pakolást, leültem a gépem elé és bekapcsoltam. Alig léptem be MSN-re, máris letámadott Diane és Tisha. Velük beszélgettem és közben megnéztem az e-mailjeimet. Várt egy a csapatfőnökömtől:

„Lolita!
A megérkezése után keresse Nico Hülkenberget. Amint megjöttek, várják magukat egy rádiónál interjúra. Figyeljen, hogy semmi ne derüljön ki a munkánkról!”

Semmi aláírás vagy egyéb. Gyorsan írtam Niconak, hogy várjon meg, mikor megérkezik, mert lesz egy PR fellépése. Reméltem, hogy megvár, mert ha nem, azt nagyon megjárja. A lányok közben újabb összeesküvés-elméleteket gyártottak a fiúkkal szemben. Persze a legjobban a buli ötlete tetszett.

Megbeszéltük, hogy a második hétvégén, amit Angliában töltünk, elmegyünk Londonba bulizni. Persze, majd értesítünk minden lányt és valahogy rávesszük a fiúkat. Itt lesz az ideje egy újabb össznépi átverésnek…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése