2011. december 7., szerda

Adventi naptár - december 7.

Sziasztok! Bocsánat, hogy csak most és ennyire rövidet hoztam. Az estémre rányomta a bélyeget egy szomorú hír: Tommi Pärmäkoski elbúcsúzott a Forma-1 világától és Sebastian Vetteltől. Hazaköltözik és egy hokicsapat edzésével fog tovább foglalkozni. Hiányozni fog nekem/nekünk! Sajnos emiatt a történet sem túlságosan jó, de talán megengeditek nekem ezt a kis hibát egy ilyen hír és egy ilyen húzós hét után. :) Jó olvasást!

-------------------------------------------------------------------

Eljegyzés és esküvő egy órán belül - Kimi és Bonnie esküvője előtti készülődés Bonnie szemszögéből (Back again...)


Elfáradva zuhantam be a közös szállodai szobába. Kimi valamit még pusmogott a recepción, mondta, hogy várjam meg idefenn. Nekem pedig nem volt annyi erőm, hogy tiltakozzam ellene. Így inkább bementem a szobánkba, mert végig akartam dőlni az ágyon, de ez már nem történt meg.
A szekrényre fel volt akasztva egy mesés menyasszonyi ruha, ami minden képzeletet felülmúlt. Kinyújtottam a kezem, de nem mertem megérinteni, attól féltem, hogy a kezeim között köddé fog válni. Inkább a mellette lévő borítékot emeltem fel, amin rajta volt a nevem. Kibontottam és egy apró cetlivel találtam szembe magam.
„Bonnie! Kicsim! Tudom, hogy elhamarkodottnak tűnik a dolog. Tudom, hogy kicsit sem ezt tervezted. Mégis megkérdezem: Hozzám jönnél feleségül? Kimi”
Levetettem magam az ágyra keresztben és a földön heverő táskámat kezdtem feltúrni, hogy megtaláljam a telefonomat. Mielőtt megírtam volna az üzenetem, azért megnéztem, hogy nincs-e a szobában a telefonja, de nem találtam sehol. Gyorsan bepötyögtem az „Igen” szót és elküldtem a telefonjára. Utána odamentem a ruhához, levettem a helyéről és az ágyra fektettem. Újra gyönyörködtem volna, de nem tehettem, mert kicsapódott a szobaajtó.
-Kapsz 5 percet lezuhanyozni és hajat mosni- tolt a fürdő felé Gemma. - Utána kezelésbe veszünk. Siess, mert el fogsz késni!
Nem tudtam mit tenni, berohantam a fürdőbe, és mindent úgy tettem, ahogy utasítva lettem. És alig telt el az a néhány perc, már jöttek is befelé a lányok. Gemma a hajamat szárította, Hayley a sminkemmel foglalkozott, Liz a körmeimet tette rendbe. Úgy éreztem magam, mint egy szépségszalonban. Kerek fél óra kellett, hogy elővarázsolják belőlem a menyasszonyt.
Amint ez megvolt, visszahúztak a szobába, majd kemény 10 percet töltöttünk azzal, hogy rajtam legyen a személyes csodám. Majd jöhettek a kis csecsebecsék.
-Kell ide valami régi- húzott elő Gemma egy karperecet. - Ez az, amit évekkel ezelőtt együtt vettünk, mikor összeköltöztünk- csatolta fel a csuklómra.
-És akkor itt az új- tűzött a nyakamba egy láncot Liz. - Az összes barátnődtől neked.
-Valami kölcsön- lebegtetett meg egy harisnyakötőt Hayley. - Kérem vissza, ha túléli az éjszakát- nevetett fel vidáman.
-Hiányzik a kék- néztem végig magamon a tükörben.
-Csak egy pillanatig- lépett be a szobába Sebastian. - Ez a hajcsat talán megfelelő- nyújtotta oda barátnőjének a kék kövekkel kirakott csatot.
-Köszönöm- nyomtam egy puszit az arcára. Mikor a helyén volt a csat is, készen voltam. Szembenéztem a tükörképemmel és az arcomra volt írva a boldogságom.
-Akkor induljunk!- fordultam az ismerőseim felé, ideje volt, hogy alig egy órával a lánykérés után férjhez menjek.

3 megjegyzés:

  1. Még nekem sem sikerült magamhoz térnem a sokkból, amit Tommi "visszavonulása" okozott. Ezért is kérlek, hogy adventi kalendárodat Tommi szemszögéből írt részekkel nyitogasd.
    A.V.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy nem láthatjuk többet őt a futamokon, imádom a mosolyát :( Remélem megtalálja, amit keres és boldog lesz az új munkájával is :(
    Puszi: Timcsy :(

    VálaszTörlés
  3. De mikor? Hol? Miért? Ő a példaképem... Miatta akarok edző lenni...

    VálaszTörlés