2011. december 11., vasárnap

Adventi naptár - december 11.

Sziasztok! Itt a mai csoki, még mindig Száguldó reményből való. :D Jövő hét közepén pedig hozok nektek valami újat is, jó? Függ a kommentektől is, hogy mennyire hamar. :P Jó olvasást!

-------------------------------------------------------------------

Esküvő? Esküvő! - Mia és Sebastian hirtelen esküvője, Mia szemszöge

Megdörzsöltem a szemem. Nem akartam újra és újra felidézni Maddie sérült arcát. Egész éjjel virrasztottam, hogy álmomban se jöjjenek elő ezek a képek. Seb végig mellettem volt és ez egy kicsit megnyugtatott. De nem űzte el azt a fáradtságot, ami rám telepedett.
Mielőtt lefeküdtünk aludni, Sebastian annyit mondott, hogy szeretne örökké mellettem lenni. Azóta ezen kattogott az agyam. Tudni akartam, hogy kivitelezhető ez a dolog és annyi rossz után mi is együtt lehetünk. Fülig szerelmes voltam belé és ez csak még inkább hajtott afelé, hogy vele maradhassak.
Mintha megérezte volna, hogy nyugtalan vagyok, ő is jóval korábban ébredt, mint általában. Csak feküdtünk egymás mellett némán, mozdulatlanul, a másikat nézve. A szeméből tisztán láttam, hogy aggódik értem. Örültem neki, hogy velem van és nem egyedül kell megküzdenem a saját bajaimmal.
-Van egy ötletem- törte meg a csendet végül.
-Mondd!- ültem fel, hogy egy kicsit megmozgassam a tagjaimat.
-Elveszlek feleségül, hogy az enyém lehess- ült be mögém és átölelt. - Most, amint felöltöztünk.
-Tessék?- fordultam felé zavartan nevetve.
-Tudom, hogy nagyon hirtelen és hülyeség, de gyere hozzám!- erősítette meg a mondandóját.
-Honnan lesz ruhám? És gyűrűk? És kik lesznek a tanúk?- soroltam a kérdéseimet. - És mit fog szólni apa? És a te szüleid? És Maddie meg Kimi? És...
-Elég a kérdésekből!- nyomta a tenyerét a számra, hogy abbahagyjam egy kicsit a kérdésözönt. - Keresel magadnak egy fehér ruhát. Gyűrűkkel nem lesz bajunk, mert van egy gyűrűpár, amit oda akartam adni neked, hogy valami jelezze az összetartozásunkat. Tanúk... kérd meg a nővéred, én pedig beszélek Christiannal. A többiekkel majd akkor foglalkozunk, ha eljutunk oda.
-Őrült- súgtam neki, mialatt a nyakába csimpaszkodtam, hogy megcsókoljam.
Tényleg minden úgy történt, ahogy ő vázolta nekem. Bebújtam a ruhásszekrényemben és a legalján találtam egy fehér koktélruhát, amit már hetekkel korábban akartam felvenni. Magamra húztam, majd átrobogtam Brittához, hogy elregéljem neki, mit akarunk és elvigyen engem a városházára.
Végig éreztem magamon a nővérem pillantását, mintha azt kérdezné, hogy komolyan gondoljuk-e a házasságot. De bátran mondtuk ki az igent, kreáltunk hirtelen egy-egy fogadalmat. Majd aláírtuk a papírokat és hivatalosan is házasok voltunk.
-Akkor mostantól Mia Vettel vagy Mia Frost-Vettel?- kérdezte Christian.
-Nem mindegy?- kérdezte Britta. - Mindenképpen át kell írnia a papírjaikat. Hiszen Seb már nős, a kishúgom pedig feleség.
-Köszönöm, hogy itt voltál velem- öleltem meg a nővéremet. Már feleség voltam és úgy éreztem, az életem kezd helyre zökkenni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt ezt is olvasni. Szerettem a Száguldó reményt is, bár most a nagy kedvencem a Nem így terveztem...(valószínű amiatt, hogy mostanában azt olvasgatom :D)
    Hát ez a hirtelen esküvő...én nem biztos, hogy be merném vállalni, bár szeretik egymást szóval...
    Aranyos volt :D
    Köszi szépen a mai meglepit is! :)
    Kíváncsian várom azt az újat is! :)
    Üdv, Andika

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán a villámesküvő, nem semmi szervező Seb, az tuti :D Őt max. a szervezésben Kimi múlja felül :) Felkelek és nősülök...na ez a sebesség, mint "Villám MacQueen" :D Tényleg jó a régi történetek egy-egy szösszenetét is olvasni, bár kétségkívül leginkább bennünk is az új történet él mélyebben, de mégis egyszerűen elgondolkodtatnak, emlékeztetnek, megríkatnak avagy megnevettetnek.
    Várom a kövit, puszi: Timcsy :)

    VálaszTörlés