2010. szeptember 13., hétfő

Kísért a múlt - 22. rész

A szokásos csillogás. Ez jellemezte nagy részben az esti bulit. A legtöbb pilóta tiszteletét is tett rajta, ki kísérővel, ki anélkül. Akinek pedig volt elég pénze, az fizetett és bejöhetett. Ennek köszönhetően általában mindegyik fiút megtalálták maguknak a csajok. Csak attól függött, hogy mennyi ideig voltak a srácok nyakán, hogy ki mennyire kreatív.

Szerencsére Sebit még békében hagyták ezek a mindenre elszánt „viperák”, így ő nyugodtan élvezhette a buli kényelmeit. Persze, amint mi odaértünk, minden figyelmét Evangeline részére fordította. A lány egy darabig nem vette észre, majd végül engedett a kísértésnek és elmentek táncolni.

- Esetleg felkérhetem a hölgyet?- nyújtotta felém a kezét Laurent.

- Esetleg- fogadtam el a kezet és mi is mentünk táncolni.

Egy ideig senki meg nem mondta volna, hogy közöttünk komolyabb dolog is van, mint barátság. Egy ideig én magam sem éreztem a közöttünk lévő kapcsot. Majd minden megváltozott egy pillanat alatt. Laurent magához húzott, a fülembe suttogott franciául, majd megcsókolt.

Attól a pillanattól kezdve mi egészen más dimenzióban voltunk. Még ha valaki akart volna, akkor sem tudott volna minket szétválasztani. Szerencsére senkinek nem voltak efféle szándékai. Persze, azért sikerült elkapnom néhány mondatfoszlányt, amelyben azt elemezték, hogy mekkora mázlista vagyok, mert ilyen pasim van.

Mikor leültünk inni, akkor csak én ittam alkoholt, kedvesem nem. Először nem is értettem a dolgot és buta módon az jutott az eszembe, hogy engem akar leitatni. Mint később kiderült, a kocsi, amivel minket hoztak, az ő szolgálati kocsija, és ő fog majd minket visszaszállítani.

- Baj van- jelent meg mellettünk kétségbeesetten Sebi.

- Tessék?- fordultam felé. Választ már nem kellett adnia, mert láttam Evat kifelé rohanni.

- Mit csináltál?- kérdezte Laurent, mialatt fizetett és elindultunk kifelé.

- Semmit. Csak megdicsértem a ruháját, megjegyeztem, hogy tetszik a haja, kellemes illata van a parfümjének, meg hasonlók- magyarázta. – Aztán miután teljesen belepirult, de nem válaszolt semmit, azt is mondtam neki, hogy ha szeretné, akkor lassítok és udvarolni fogok neki. Erre lehajtotta a fejét, majd ellépett tőlem és elrohant.

- Nem értem- ráztam meg a fejem, mikor kiértünk. Körbenéztem az utcán, de nem láttam sehol barátnőmet.

- A szállodába ment- jelentette ki mellettünk egy jól ismert hang.

- Honnan tudhatnád?- fordult felé dühösen Seb.

- Taxit fogtam éppen, mikor kirohant- lépett közelebb Kimi. – Kicsit ki volt borulva és idegesen topogott, hogy taxit szerezzen. Felajánlottam neki, hogy menjen azzal, amivel én akartam.

- Ez nem bizonyít semmit- ráztam a fejem.

- Megígértettem vele, hogy visszamegy, és a recepción kér egy nyugtató teát, utána pedig alszik. Valamint megjegyeztem, hogy rá fogok erre kérdezni és értesítem Mario-t, hogy baj van, ha nem így fog történni.

- Miért?- kérdezte meg kedvesem.

- Mert túl régen láttam olyan őszintén mosolyogni Zoét, mint mikor Eva mellette volt- hajtotta le a fejét.

- Nem fogok megbocsátani, csak azért, mert figyelsz a barátnőmre- vetettem oda neki.

- Tudom. De talán egyszer még lesz jelentősége- nézett a szemeimbe.

- Talán…- suttogtam magam elé, majd beszálltam a fiúk mellé a kocsiba.

Sebastian ruhája:

Laurent ruhája:

Kimi ruhája:

Zoé ruhája:

Evangeline ruhája:

3 megjegyzés:

  1. Eva túl sokat problémázik! Persze, értem én, hogy korkülönbség, mert én sem szívesen kezdek nálam fiatalabbal, de hát esetükben a vak is látja, hogy bejönnek egymásnak!!! Remélem, megjön az esze.
    Zoéval ellenben tanácstalan vagyok. Laurent-nal olyan szépek lehetnek, és úgy tűnik, a lány is tényleg szerelmes, és nem csak felejteni próbál. Viszont Kimit is sajnálom. Nem tudom, melyik srácnak szurkoljak. :S

    VálaszTörlés
  2. Annyira, de annyira, de annyira el tudom képzelni azt a képen levő pasit franciául suttogni... aww :DD Igen, mázlista... :P
    És ugyebár ezt az Eva dolgot nem igazán sikerült kitalálnom, tippek voltak, de már ötletem sincs, mit forgatsz az agyadban, szóval remélem nem húzod sokáig :)) (=semeddig :P)
    Amúgy Kimi kis elhagyatottságát is nagyon láttam magam előtt, szóval vagy te tudsz valamit nagyon, vagy én ;P (L)
    De hát a végén csak számít valamit ;)

    VálaszTörlés
  3. Szijjja! :)
    Először is elnézést, hogy ilyen későn írok kommentet, de nem volt túl jó hetem. :( És sajnálom azt is, hogy ezen múlott a folytatás...
    Másodszor pedig, lássuk a részt :)
    Azon belül is Sebi&Eva: Eva menekül és valszeg azért, mert szereti Sebit, de ˝bebeszélte˝ magának ezt a korkülönbözeti dolgot. Amiben persze van valami, de egy esélyt érdemelnének...
    És akkor Kimi&Zoé&Laurent hármas: Csak két momentumot szeretnék kiemelni: Az egyik mikor Zoé és Laurent táncolnak. Eleinte nem érez a lány különöset, majd Laurent egy szerelmes francia mondatot súg Zoé fülébe, majd megcsókolja. Ez elvarázsolja lányt.
    A másik Kimivel kapcsolatos és persze, hogy az utolsó momentum. Szóval Kimi gondoskodik Evaról, majd egy ˝reménykedő˝ kifejezéssel és azzal, ahogy Zoéra néz, nagyjából ugyanazt az érzést váltja ki a lányból, mint ˝vetélytársa˝, aki meg is csókolhatta.
    Szóval, még mindig reménykedem, hogy Kimi lesz a befutó :)
    Millió puszi!!!!!!!
    Réka

    VálaszTörlés