2010. május 23., vasárnap

Back again... - 53. rész

(Hayley)

Reggel kissé álmosan pislogtam Jaime-re. Nem véletlenül, hiszen a vetkőzésük után egy igazán kellemes éjszakában volt részem. A drága persze már fel volt öltözve, mikor én még csak ébredeztem.

- Jó reggelt, Csipkerózsika!- simította meg az arcom.

- Jó reggelt, fekete hercegem!- húztam le magamhoz a reggeli csókunkra.

- A nők nem a szőke hercegre vágynak?- kérdezte, mikor elengedtem.

- Ha nagyon szeretnéd, kereshetek magamnak egy szőke herceget…- keltem ki az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt, hogy kissé rendbe szedjem magamat.

- Miért? Minden álmodban egy szőke herceg jelenik meg?- kérdezte, mialatt végignézte, hogy levetkőzöm egy tusoláshoz.

- Az én álmaimban a hercegem fekete és nem szőke, bár a szeme kék. Kastély helyett egy hatalmas kertes házban lakik, paripa helyett Forma-1-es géppel közlekedik. De fogalmam sincs, hogy kire illik a leírás- szóltam neki a vízzuhatag alól.

- Fogalmam sincs, de megkeresem és hozatok vele reggelit, még mielőtt rád vetem magam- válaszolta, majd hallottam, ahogy becsukja az ajtót maga után.

Miután lezuhanyoztam, felvettem a csapatruhámat, amiben lennem kellett, majd feltettem egy szolid sminket is, tudván, hogy ma el kell kísérnem Jaime-t egy interjúra. Mire kimentem a nappaliba, már meg is volt a reggelink. Együtt fogyasztottuk el a felhozatott ételeket, majd elindultunk a pályára.

Bementünk az ideiglenes sajtóközpontba, ahol már várta Jaime-t egy riporter. Végig mellette voltam, hogy halljam, miket kérdeznek tőle és közbeszóljak, ha olyan dolgot akarnak megtudni, ami nem nyilvános. Ezt többször is meg kellett tennem, mivel eléggé erőszakosan akarták kifaggatni Kimi és Bonnie esküvőjéről, valamint a fejlesztésekről.

- Uram, utoljára szólok, hogy ne tegyen fel hasonló jellegű kérdéseket, mert részben sérti vele több ember magánéletét, részben pedig a csapatunkat. Legközelebb elvezettetem- mondtam kissé felpaprikázott hangulatban.

- Ki maga, hogy így mer beszélni velem? Tudja, hogy ki vagyok?- pattogott az újságíró.

- Nem nagyon érdekel, hogy ki maga, mivel az a dolgom, hogy figyeljem, hogy a pilótánk nyilatkozataiban mik szerepelnek és hogy mindenki megfelelően viselkedjen vele- válaszoltam már eléggé idegesen.

- Maga egy szemtelen csitri!- pattant fel a székről.

Intettem a biztonságiaknak, hogy jöjjenek ide, majd lekevertem neki egy pofont Jaime helyett, mivel ezt szándékozta tenni. Utána pedig elvezettettem. Kedvesem egyből a karjai közé zárt, mikor kettesben maradtunk.

Kissé lenyugodva indultunk a csapatunk felé, hogy megnézzük, hogy halad a tesztünk. Kezdtünk visszatérni a megszokott napirendünkhöz és már sikerült túllépnünk a történteken is, mire elértük a mérnököket. Jaime egyből a kezébe vett néhány papírt, míg én felültem a falra.

- Jaime, Hayley!- hallottuk meg a csapatfőnökünk komoly hangját. Nem sejtettem semmi jót. – Velem kell jönnötök. Most!- nézett végig rajtunk. Félve mentem utána…

2 megjegyzés:

  1. Fekete herceg kék szemmel! (L)(L) Nagyon édes a reggeli beszélgetés, de a vége nem sejt túl sok jót :S Szupi lett!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szijja :)
    Fekete herceg. :D Kit érdekel, hogy nem szőke a haja egy fiúnak, ha egy értékes ember. :)
    A rész vége viszont több, mint érdekes... Talán az a baj, hogy újságíróra kezet emelt Hayley? Vagy Jaemi -val van valami??? Remélem semmi komoly...
    Millió puszi, Réka

    VálaszTörlés