2010. május 15., szombat

Back again... - 49. rész

(Bonnie)

A futás alatt tökéletesen kiszellőztettem a fejem. Végiggondoltam a kis vitánkat újra és újra, de nem éreztem azt, hogy hibát követtem el azzal, hogy közöltem vele, figyelhetne rám is. Mert ez a kapcsolat még nagyon bizonytalan lábakon áll, hiszen annyiszor megbántottuk egymást.

Mire visszaértem, mindenki elment a szállodából a pályára. És mivel Kimi is nagyon vezetni akar, ő is ott lehet. Nem hinném, hogy sokat tévedek ezzel a feltételezésemmel. Így zavartalanul nyitottam be a közös szobánkba, és alig csukódott az ajtó, lekaptam a pulcsimat és a pólómat is.

Így, melltartóban és nadrágban mentem be a szobánkba néhány kényelmes ruháért, ami jó lesz majd a pályára kimenni. A nadrágom is lekerült a szobában rólam. Kissé szétszórt voltam, de úgy voltam vele, hogy majd elpakolok a fürdés után. Fehérneműben indultam a fürdő felé, de megtorpantam, mikor az ajtóba értem.

- Folytathattad volna- jegyezte meg Kimi a kanapéról. – Én élveztem a műsort.

- Fogd be!- mondtam neki kissé durcásan, de közben éreztem, hogy az arcom lángba borul.

- Kicsim, előttem ne szégyenlősködj!- állt fel a kanapéról pont akkora, mikorra mellé értem. – És az sem lepne meg, hogyha arra kérnének, hogy mutasd meg az egész világnak a tested, mert csodaszép vagy.

- Elfogult vagy- hajtottam le a fejem, hogy ne lássa a zavarom.

- Legyen- adta meg magát. – De nekem akkor is te vagy a világ legszebb nője- emelte fel a fejem, majd megcsókolt.

- Megyek, letusolok- hagytam végül magára, majd bezárkóztam a fürdőbe.

A forró víz ellazította minden tagomat, valamint sikerült egy kicsit felmelegednem is, mivel februárban nincs azért olyan meleg Spanyolországban. Miután készen voltam, belebújtam a ruháimba, majd kimentem, hogy elpakoljam a széthagyott dolgaimat. De nem volt semmi dolgom, mert Kimi már elpakolta őket.

- Mi lenne, ha lemennénk az uszodába úszni, majd szaunáznánk, utána kettesben ennénk, az estét meg majd eldöntenénk, mikor odaérünk?

- Mi ütött beléd?- húztam össze a szemöldököm.

- Megértettem, amit mondtál és igazat adtam neked- lépett közelebb és ölelt át. – Úgyhogy a mai napot együtt fogjuk tölteni. Nekem van egy tervezetem, de minden változtatást elfogadok.

- Jó lesz így- bújtam a karjai közé.

Percekig csak ácsorogtunk ölelkezve. Utána gyorsan felvettem a fürdőruhámat, majd lementünk az uszodába. Ahogy eltervezte, az egész napot együtt töltöttük ketten. Egy alkalommal sikerült a szaunában kettesben egymásnak esnünk, de nem jutottunk el a végletekig. Viszont végig volt egy olyan érzésem, hogy tervez valamit…

2 megjegyzés:

  1. Jó a megérzése. :D Hehe :D Nagyon tetszett, végre Kimi is változott picit. :D Várom a következőt! :D

    Elköltöztettem az F1-es blogom, kérlek javítsd ki a bloglistában a címet, ha lesz rá időd! (http://ajcryson.blogspot.com)
    Illetve belekezdem egy fantasy történetbe is, ami a Bűbájosok világában játszódik, ha gondolod, nézz be: http://bubajosujelet.blogspot.com

    puszi, A.J.

    VálaszTörlés
  2. Szijjja :)
    Ááááh de jó, hogy tudtál részt hozni!!! Imááádlak :D És nem csak ezért!! Remélem, hogy jól haladsz a tanulással, sokat gondolok Rád! Csak ügyesen majd a vizsgákkal!!!
    Ami a részt illeti...
    Kimi megértette, hogy Bonnie mit szeretne és teljesítette is azt. :) Ééés csak nem leánykérés lesz?????
    Kíváncsian várom a folytot! :)
    Hááát és örülök, hogy készülsz másik történetet írni!! Eeeez nagyon jó hír, már csak azért is, mert anno az ˝Ismeretlen ismerős˝ c. regényed volt az első F1 Fanfic, ami ˝elvarázsolt˝, így rögtön kétszer is elolvastam. :) Szóval őszintén örülök, hogy új történeten gondolkodsz, ha ezt befejezted!!! Rám számíthatsz az olvasásnál és a kominál is!
    Na már megint rengeteget ˝fecsegtem˝ :D
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés