2010. május 5., szerda

Back again... - 46. rész

(Gemma)

Cleo szinte repkedett, amíg visszafelé tartottunk a pályára. Végig azt hajtogatta, hogy ő gyógyította meg Kimit. Én meg csak mosolyogtam, tudván, hogy az egész paddock tudni fogja, amint belépünk. De nem gond, hiszen ő csak egy játékos kislány, akit mindenki imád. Aki meg nem, azt mi fogjuk tönkretenni Bonnie-val.

- Hol vagyunk?- kérdezte a kicsi, mikor leparkoltam.

- A pályán, ahol a fiúk az autókkal versenyeznek- kezdtem el kibogozni a gyerekülésből.

- Tényleg?- nézett rám nagy szemekkel. – Mert apa azt mondta, hogy ide csak azok jöhetnek be, akik a pilótákkal jöttek.

- Kicsi angyalka, te egyszerre több pilótával jöttél- nevettem és a karjaimba kaptam. – Minimum kettővel.

- Komoly?- csillantak meg a szemei.

- Miért ne lenne az?- indultam el a sátor felé. – Ott van Sebastian és Kimi is. És akkor még nem tudjuk, hogy mennyire fogod az ujjad köré csavarni Jaime-t, Nico-t, Tucci-t, Bruno-t, Heikki-t és Robertet.

- Mi az az ujjad köré csavarás?- ráncolta össze a kicsi homlokát.

- Majd elmondom, ha nagylány leszel- tettem le a földre.

A kezemet szorongatva lépett be mellettem a hatalmas sátor belsejébe. Az összetologatott asztalainknál ott ücsörgött az összes lány, valamint Tommie és Seb. Odamentünk, majd Cleo-t felkaptam és az asztal közepére állítottam. Ijedten pislogott rám.

- Csajok, fiúk! Ő itt Cleo, az unokahúgom- mutattam be a többieknek.

- Szia, Cleo!- mosolygott rá Lizzie. – Én Liz vagyok, ők pedig Hayley, Lola, Sienna, Nessa, Tish és Diane. A fiúk pedig Tommie és Sebastian- mutatta be a társaságot.

- Mostantól pedig az én hercegnőm- kapta le az asztalról Sebi és az ölébe ültette.

- Na, nem!- szólalt fel egyből Tommie. – Velem mi lesz?

- Veled semmi- rántotta meg a vállát Sebi. – Mit kérsz? Csoki, vagy fagyi, vagy cukor, vagy süti?

- Tőlem megkapod mindet egyszerre- lendült támadásba a másik oldal is.

- Nem kérek semmit, mert anya mondta, hogy most még nem szabad ilyet enni- magyarázta a fiúknak.

- És valami ajándék? Plüss vagy baba?- érdeklődött tovább a németem.

- Mindkettő?- kontrázott megint Tommie.

- Gemma!- fordult felém a kislány. – Mindig ilyen idegesítőek?

Csak megráztam a fejem és együtt nevettem a lányokkal. Cleo pedig közölte a fiúkkal a nagy igazságot.

- Nekem már van saját pilótám. Tudjátok, ő Ice és én gyógyítottam meg- ugrott le Sebi öléből és Hayley felé vette az irányt.

A két fiú leforrázva bámulta a másikat. Én csak nevettem rajtuk, majd helyet foglaltam Seb mellett és beszélgetni kezdtem Lizzel.

1 megjegyzés:

  1. Halihóóóó :)
    Cleo egy tündér :) Végighallgatja, hogy ki mit ígér, majd fogja magát megmondja a véleményét, leugrik Sebi öléből és közli, hogy Kimi a saját pilótája. :D :D
    Imádom a cserfes gyerekeket. :)
    Mint ahogy a regényeidet is. :)
    Puszi

    VálaszTörlés