2013. január 22., kedd

Questions

Sziasztok! Nem, ez még nem a friss. Újra díjzápor van a Bloggeren. Mint már korábban is mondtam, nagyon köszönöm, ha gondoltok rám, én azonban nem teszem ki ezeket. De nem szeretnék senkit megsérteni, ezért annyit megteszek, hogy a kérdésekre, amik fel vannak téve, válaszolok. Így ti is egy kicsit bepillanthattok a világomba. Csibi, Liina: Drágáim, köszönöm milliószor, hogy eszetekbe jutottam!!!

Csibitől kapott díjak kérdései:

11 dolog magamról:


1. Ének-zene tagozatos általános iskolába jártam.
2. 12 éves koromig utáltam olvasni.
3. Eddig 3 alkalommal csalódtam abban, akiről azt hittem, hogy a legjobb barátom.
4. Rajongok a sportokért, majdnem mindent megnézek.
5. Egy álmom vált valóra tavaly, amikor eljutottam Szeged-Veszprém férfi kézilabdameccsre.
6. Tudok főzni, a környezetem szerint egészen jól.
7. Soha nem ennék halat és gombát.
8. Mindig megnyugtat a fahéj illata.
9. Rossz szokásom, hogy mindent túlaggódok.
10. Utálok futni, mégis tavaly hajlandó voltam márciustól októberig rendszeresen eljárni és kocogni kicsit.
11. Ez az első olyan egyetemi félévem, amikor nem buktam nyelvészetből.



1. Ha nem pont ebbe a korba születtél volna, mikor élnél legszívesebben?
Szívesen éltem volna a 19. században, elegáns úrihölgyként.
2. Ki a kedvenc történelmi személyed? Miért?
Sissi, habár a fele sem igaz annak, amit róla tudnak az emberek. Mégis, valahogy jó elhinni, még ha csak a képzelet szüleménye is a tökéletes királynő.
3. Ha lenne lehetőséged egy elemmel bővíteni a Világ hét természeti csodáját mi lenne az?
Stonehenge. Valami elképesztően kápráztató élőben.
4. Milyen könyvet olvastál utoljára? Nem tankönyv :D
Jó kérdés, mert tankönyvekkel van tele az életem… De azt hiszem, hogy Spirit Bliss: Árnyékvilág.
5. Melyik a kedvenc szereplőd, egy általad olvasott könyvből? Miért?
Szeretem Jane Eyre-t. Mikor először olvastam, nagyon azonosulni tudtam vele és ez azóta sem változott.
6. Melyik a kedvenc saját magad kreált szereplőd és miért?
Talán Zoé a Kísért a múltból. De a miértre nem tudnék felelni.
7. Melyik történetedet látnád viszont könyv formában?
Love from the past…
8. Mi a kedvenc évszakod és miért?
Tavasz végi lány vagyok és imádom, amikor minden zöld, nyílnak a virágok és ezernyi szín van a természetben. :)
9. Mi a kedvenc filmed? Miért?
Millió filmet imádok, de mindent visz a Halálos iramban. Miért…? Mert autók.
10. Mi a kedvenc sorozatod és abból a leginkább kedvelt szereplőd?
Krimisorozatok rajongója vagyok. Kedvenc az NCIS, kedvenc karakter pedig Abby. :)
11. Lányokkal vagy srácokkal barátkozol leginkább?
Belegondolva több a srác barátom.
 



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Mónika, becézni Móni, Nika, a család Moncsi, és ugye a Monshe.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Ha nagyon pocsék a hangulatom, akkor bármelyik szomorú és lassú számon.
3. Félsz a sötétben?
Nem.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Elmondhatatlanul igen. :))
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Pont elég volt, hogy egyet se részletezzek. :$
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Öhm… igen.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Habár nem hiszek a babonákban, sosem volt szerencsém péntek 13-án.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Van, de ha nem gond, nem mondom el.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem hiszem. Ha valaki ismer, fogadjon el úgy, ahogy vagyok.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem, de a tűszúrástól rettegek a mai napig.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Valahogyan megoldanám, hogy elfelejtsen a világ és újra egy egyszerű ember lehessek.
12. Szoktál álmodozni?
Gyakran. :)
13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Minimum kettőt. Neveket meg majd kitalálom akkor a párommal, amikor itt az ideje. :)
15. Adni vagy kapni jobb?
Habár szeretek kapni, még jobban szeretek adni és látni, hogy mit reagál, aki kapta.
16. Titkom:
Ha már két ember tudja, nem titok. ;)
17. Bakancslista:
Szeretnék még egyszer eljutni Londonba.
Egyetemi diplomát szerezni.
Személyesen találkozni és beszélni egy kedvenc külföldi sportolómmal.
Linkin Park koncertre menni.
És… még millió minden, de nem árulom el az összeset. ;)

Liinától kapott díjak kérdései:



Miért kezdtél el blogot írni?
Szerettem volna egy helyen látni az általam írt történeteket.
Ha egy napra mindenható lennél, mit tennél?
Fogalmam sincs… De tényleg. :) Hirtelen döntések ezreit hoznám meg.
Voltál már úgy, hogy az adott pillanatban úgy érezted, te vagy a legboldogabb ember a világon? Igazán a legboldogabb? Ha igen, miért?
Igen, amikor a párom először mondta ki azt a bizonyos ’Sz’ betűs szót. :D
Melyik a kedvenc F1 pályád, és miért?
Imádom Spa-t, mert sosem unalmas a verseny és mindig óriási, emlékezetes futamok vannak ott. Ja, és mert Kimi ott nyert legtöbbször.
 Mivel ’éled túl’ ezt a hosszú F1 szünetet?
Sajnos vizsgaidőszakkal az egyetemen… Mire ennek vége, már jönnek az autóbemutatók és a tesztek. :)
Miért olvasod a blogomat? 
Részben, mert azon kevesek között van, amelyiket tudom értékelni. És részben, mert ugye már van egy közös „gyermekünk” is. :))
A történeted karakterei közül van olyan, aki a valóságban is létezik? Úgy értem, akit a környezetedből mintáztál?
Igen, van valaki, akit a húgomról mintáztam, de ez maradjon titok. ;)
Milyen zene szól most a lejátszódban?
Jelenleg csend van nálam… :D De amúgy Unique volt az utolsó. :)
Írnál e társas blogot?
Mindig azt hittem, hogy nem, de már más a véleményem. Jó a társszerzőm. ;)
Ki a kedvenc versenyződ?
Kimi Räikkönen.
Miért ő a kedvenc? 
Mert 8 évesen ráböktem a tévére, hogy „Én neki akarok szurkolni.” :D És utána átszerződött a McLarenhez, ami akkoriban apukám kedvenc csapata volt, így már a családi egység is követett engem. Amúgy szeretem, hogy nem érdekli a politika és a média, a vezetésre figyel, szótlan, mégis többet tud az autóról, mint amit a külvilág hisz, precíz, elszánt, és egy különleges figura. :D

 1. Melyik pilótával (ha nem szereted az f1-et, akkor más sportolóval) töltenél el egy hétvégét?
Kimivel és Sebastiannal együtt.
2. Miért vele?
Velük, közösen. Kíváncsi lennék, milyen is a barátságuk a színfalak mögött.
3. Milyen az álomrandid? (Hová mész és kivel?)
Már megvolt. :) Közös vacsi, sétálás este, beszélgetés. Mindezt a párommal. :)
4. Milyen számodra a férfiideál?
Nincs konkrét ideálom, de az biztos, hogy szeressen és értékeljen.
5. Álomlánykérés?
Mindegy, hogy hol és mikor, a lényeg, hogy azzal, akit igazán szeretek.
6. Voltál már úgy igazán szerelmes?
Vagyok is. :)
7. Miért szereted a Forma1-et? (Ha nem szereted, akkor a kedvenc sportodat)
Fogalmam sincs. Kicsi korom óta nézem a szüleimmel. Amikor elég nagy lettem, megfertőzött az autók szeretete.
8. Van szerencseszámod/tárgyad?
Régen volt egy plüssmacim, amit minden helyesírási versenyre magammal vittem.
9. Szoktál éjszakánkként álmodozni? Ha igen, ki szerepel benne?
Régebben volt rá példa, általában a történeteim folytatását álmodtam meg. :)
10. Hogy hívják a legjobb barátodat/barátnődet? Miért tartod annak?
Az egyikük Fanni, a másik Réka. Ők azok, akik mellettem vannak mindig, meghallgatják minden bajom, tanácsot adnak, ha kell, velem nevetnek és sírnak és tudom, hogy bármikor itt vannak nekem, ha szükségem van rájuk.
11. Tipikus lány vagy? (sok cipő, smink és rengeteg táska)
Nem, inkább takarékoskodom. :)
12. Mindent meg tudsz beszélni anyukáddal/apukáddal? Melyikükhöz állsz közelebb?
Nagyon apás lány vagyok, de anyának több dolgot mondok el. :)
13. Hogyan vetemedtél rá, hogy végignézz egy Forma1-es futamot? (a legelsőt)
Leültem a tévé elé, mert apa azt nézte, és nem volt másik tévénk. :)






U.i.: folytatás csütörtök este. ;)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése