2012. december 30., vasárnap

Folytatásról

Sziasztok!

Úgy terveztem, hogy idén még hozok nektek részt (függetlenül attól, hogy a 7, a részre vonatkozó komment nincs meg), azonban elakadtam... Fejben nagyjából kirajzolódott, hogy merre szeretném tovább vinni a történetet, de a szavak nem jönnek hozzá. Ezért most a vizsgaidőszakom végéig felfüggesztem az írást, utána azonban gőzerővel folytatom a történetet, mert még sok dolog van, amit meg szeretnék valósítani. Remélem, hogy velem tartotok 2013-ban is. :D Nagyon boldog új évet mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. sziia.
    Először is sok sikert a vizsgákhoz. :D
    A másik meg persze, hogy veled maradok 2013-ban is mert nagyszerű író vagy, igen lehet rád mondani, hogy író vagy, mert annyi fantasztikus történettel lepsz meg mindenkit. Köszönöm :)

    Ja és Boldog Új Évet!!!

    VálaszTörlés
  2. Neked is nagyon Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Mikorra várható a vizsgaidőszak vége?
    Kiki

    VálaszTörlés
  4. Vizsgaidőszak vége legjobb esetben január 24.

    VálaszTörlés
  5. Legrosszabb esetben február első hete... de arra inkább nem is akarok gondolni :)

    VálaszTörlés
  6. Akkor az még nagyon nagyon messze van. :(
    Bömbi

    VálaszTörlés
  7. Azért egy egyetemi vizsgaidőszak nagyon kemény, nem olyan, mint egy témazáró... majd Móni hozza a részt, amikor ideje és ihlete van. Ha nem tetszik nektek, akkor az egy sajnálatos dolog...
    Mónim, sok sikert a vizsgáidhoz ♥

    VálaszTörlés
  8. Kedves Fanni!
    Bocsáss meg, mert meg mertem kérdezni, hogy manapság mikor is van vége a vizsgaidőszaknak. Amikor ÉN jártam egyetemre, akkor általában január első hetén voltak az utolsó vizsgák és utána voltak a pótvizsgák. Egy egyszerű kérdésnek szántam, nem kekeckedésnek. Nem kell rögtön az embernek neki támadni. Természetesen 100%-ig megértem, hogy most az egyetem/főiskola az első és ez csak egy hobbi.
    Kiki

    VálaszTörlés
  9. Egy hatalmas hiba volt vizsgaidőszakban rátalálnom az oldaladra így hogy még hátra van 3 vizsgám... :)
    Remélem ezzel elmondtam mindent :)
    Nóri

    VálaszTörlés
  10. Szia!Nagyon jól írsz.Várom a folytatást!
    Benne lennél egy linkcserében?
    A blogom címe:http://f1blog20120.blogspot.hu/
    Puszi Eszty

    VálaszTörlés