2011. október 31., hétfő

Nem így terveztem - 32. rész

Nem akartam. Nagyon nem. Tudtam, hogy ki fog derülni a kapcsolatunk, de nem akartam, hogy ilyen körülmények között és ilyen helyeken derüljön ki. Több oldalt is megnyitottunk, hogy megnézzük, hol mit írnak, de gyorsan rájöttünk, hogy ugyanonnan szerezhették az információjukat.

„Sebastian Vettel neveli új barátnőjének gyerekeit”
„Neve miatt került a Red Bullhoz és a fiatal világbajnok közelébe Newey lánya”
„A pilóta kidobta új kedvese miatt szerelmét, Hanna Prätert”
„Newey lánya megtagadja kislányának láthatását volt kedvesétől”

- Bepereljük- jelentette ki Seb, mikorra könnyekben törtem ki a vádak hatására.

- Kit perelsz be?- kérdezte Crystal és Tommi egyszerre.

- Eliza apját. Mindenhol ott vannak a szavak, amikkel Chloe-t vádolja. Nem hagyom, hogy befeketítse a Newey nevet- ölelt át engem és adott egy puszit a fejemre.

- Irány a gyár- lépett ki az irodájából apa. – Christian írt egy sms-t, mindenkire szükség van ahhoz, hogy rendezzük a helyzetet.

*****

Feladó: kmr@ice1racing.com
Tárgy: Mi van veletek?

„Helló!

Tudom, hogy nem nagyon írtam mostanában. Köszönöm, hogy nem zavartatok és zaklattatok, hanem hagytátok, hogy éljem az életem. Most ideje visszatérnem a mindennapokba.
Olvastam a neten mindenhol, hogy miket firkálnak rólatok. Nagyon remélem, hogy tesztek valamit ezek ellen a szemetek ellen! Vagy legalább megpróbáltok kezdeni a helyzettel valamit. Ha segítség kell, szóljatok, mi itt vagyunk nektek.
Választ erre a címre írj, alakítottunk rajta, ha már a csapat neve is más. És számolj be arról, hogy mi van közted és Chloe között mostanában!

Kimi”

Feladó: mwebber@redbullracing.com
Tárgy: Te és ő

„Cicám, nincs szerencséd a szerelemmel. Látom, nem vagy te olyan szende kislány, mint amilyennek mutatod magad. Nem véletlenül szemeltelek ki pont téged. Alig várom, hogy újra lássalak, mikor visszatérek hozzád, Angliába. A te egyetlened”

Feladó: rockynr1@redbullracing.com
Tárgy: Sebastian és Chloe

„’Estét!

Tudom, meglepő, hogy én írok neked e-mailt. Az meg még inkább, hogy a pilótámról, mikor nem szoktuk megbeszélni a dolgokat. Most sem a munka miatt írok, hanem segítséget szeretnék kérni.
Gondolom, te is találkoztál mostanság az egyre inkább eldurvuló cikkekkel, amik nemcsak a csapatunk néhány tagját, hanem az egész csapatot minősíti. Az ügyvédek azt mondták, hogy össze kell szednünk minden olyan embert, aki tud segíteni nekik.
Mondanám, hogy beszélj Webberrel, de mindketten tudjuk, hogy ő csak rontana a helyzeten. Te viszont találkozol Chloe-val annyit, mint én és látod te is, hogy mennyire igazságtalanok velük. Ez, ha sokáig marad így, akkor rámehet a munkájuk és így a szezon is.
Most nem, mint a másik versenymérnök, hanem mint egy csapattag kérlek, hogy segíts nekik.

Guillaume”

Feladó: cryshorner@yahoo.com
Tárgy: Tehetek valamit?

„Szia, Chloe!

Napok óta nem láttalak benn a gyárban. Tommi mondta, hogy otthon dolgozol, de még mindig frusztrál az a rengeteg dolog, amit rólatok mondanak. Sajnálom, hogy megtörténhetett ez, azt pedig még jobban, hogy pont veletek.
Gondoltam rá, hogy átmegyek hozzátok, de nem tudtam, hogy helyes dolog lenne-e. Így inkább elkértem a címed, hogy megírjam ezt. És ha szükséged lenne arra, hogy néha valaki vigyázzon a kislányodra és a kisfiadra, akkor szólj nyugodtan, mert én szívesen vigyázok rájuk.

Crystal”

*****

- Biztos, hogy nem gond, hogy elmegyek?- kérdezte már ezredjére is Thessa egy héttel a cikkek megjelenése után.

- Miért, mikor akarsz költözni?- fordultam oda hozzá a karjaimban ringatva Gareth-et.

- Nem tudom. Mikor vége ennek az ügynek- toporgott a bőröndje mellett.

- Mindjárt itt van Tommi, hogy elvigyen Bedfordba- pillantottam a lányra, majd visszanéztem a kisfiamra, aki elaludt.

- Ha szólok neki, akkor nem jön- vágta rá és a sarkamban jött, mikor mentem a babaszoba felé.

- Thessy!- fordultam felé. – Nagyon jól esik, hogy ennyire aggódsz értünk. De neked is dolgoznod kell, az életed a tánc, nem foglak arra kérni, hogy maradj mellettünk, mert tudom, hogy mennyire fontos neked. Eddig is megoldottuk a dolgot, valamint Crystal és Britta is felajánlotta, hogy segít, ha szükségem van rá.

- De én vagyok az unokahúgod!- mondta kétségbeesetten.

- Igen, nem felejtettem el- mosolyogtam rá, mikor meghallottam a bejárati ajtó csukódását. – És én szeretnék büszke lenni az unokahúgomra. Te nem mondtad el, de a tánccsoportod igen- húztam elő a farmeromból egy papírt.

Széthajtogattam a lapot és az orra alá toltam. Egy plakát volt, ami az áprilisi országos táncbajnokságot hirdette, méghozzá a csapatok bajnokságáét. Theresáék is jelentkeztek és még sehol nem tartottak a koreográfiával. A csapatnak nagy szüksége volt rá, és abban bíztak, hogy majd én meggyőzöm erről.

- Miért beszélnek ellenem?- vette el a lapot.

- Nem ellened beszélnek- öleltem meg a lányt. – Szükségük van rád és mi szeretnénk büszkék lenni rád.

- Mehetünk?- kukkantott be a szobába az edző.

- Viheted- mosolyogtam rá és együtt mentünk ki. Kikísértem őket, majd bementem a konyhába, ahol Seb éppen a hűtőt tanulmányozta. – Mit találtál ki?

- Együnk vacsorára rántott sajtot- csukta be a hűtőajtót és felém fordult.

- Rendben, együnk- ültem le a konyhapult mellé. – Volt ma valami?

- Ciaron kijelentette, hogy hajlandó mellettünk tanúskodni, ha esetleg bíróságra megyünk a volt pasiddal- ült le velem szemben és megfogta a kezem.

- De ugye…?

- Nem, Webbernek egy szót sem szólt, mert nem akarja, hogy bekavarjon nekünk- adott egy puszit a kézfejemre.

- Majd megköszönöm neki, mikor a gyár közelébe megyek- feleltem álmosan.

- Holnap majd megköszönöd neki, mikor bevisszük a kicsiket Brittához, aki Crystallal és Adrian-nel együtt egész nap vigyázni fog rájuk. Mi pedig kicsit pihenünk kettesben- simogatta meg az arcom.

- Ilyenkor hálát adok, hogy megtaláltalak téged és volt olyan nagy szerencsém, hogy szeretsz- keltem fel, majd odamentem hozzá és szerelmes csókokkal háláltam meg azt a sok mindent, amit nyújtott nekem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Móni!:)

    Na erre már én is azt kell mondjam, hogy nem volt szép húzás Joshtól... Kellemetlen, hogy így derült ki a dolog, de valahogy úgy érzem, hogy ha nem is teljesen, de valamelyest mégis mindegy, hogy így tudta meg a média mi is a helyzet. Úgy értem, nem kellett nekik ahhoz feltétlenül Josh, hogy megforduljon a fejükben, hogy Chloé csak az apja miatt került a Red Bullhoz és így kerültek közel egymáshoz Sebbel. Ami meg a gyerekekkel kapcsolatos, na szerintem van olyan élénk fantáziájú újságíró, aki kitalálja ezt a dumát, hogy Seb neveli Chloé gyerekeit.
    A csapattagok összefogása is azt mutatja, amit csak az irigyek nem ismernek el a Red Bullról. Náluk tényleg igazi összetartás és csapatmunka van. Ezért is szeretjük őket. :)
    Thessy is aranyos, hogy mindenben segíteni akar és még a táncolást is hajlandó lenne hanyagolni pedig úgymond az az élete.

    Puszi, Dorka

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ez a Josh.... éreztem, hogy be fog kavarni, pedig ha megismerte volna a lányát egy picit is, azalatt az idő alatt, amit együtt töltöttek tudná, hogy Eliza van olyan okos kislány, hogy nem kell neki bemagyarázni semmit, magától is el tud dönteni dolgokat. Nem volt szép dolog tőle, hogy ez csinálta, inkább bele kellene törődnie, hogy ő rontott el mindent.
    Azt viszont tényleg jó látni, hogy mennyien kiállnak mellettük, és próbálnak segíteni. Azt meg, hogy Seb és Chloé között így még szorosabb lesz a kapocs csak remélni tudom, bár úgy látszik az utolsó mondatokból, hogy ez tényleg így van. :)
    Megint nagyon jó rész lett, kíváncsian várom a folytatást! :)
    Üdv, Andika

    VálaszTörlés