2011. október 5., szerda

Nem így terveztem - 18. rész

Feladó: chloenew@redbullracing.com
Tárgy: Mit is kellene tennem?

„Szia!

Mint mondtam, Levi vagy Levente nem jelent és nem is jelentett semmit. Már mikor megcsókolt, akkor tudtam, hogy semmi nem lesz, mert más, mint Sebastian. És ezt a mai napig tartom. És ha esetleg olyan információ jutott volna a birtokodba életed szerelmétől, hogy lefeküdtem vele, akkor szólok, hogy hozzám sem nyúlt. A szobámban aludt, ez igaz, de a kanapén. Azt mondta, hogy neki tökéletes lesz ott. És mikor elment, azért csókolt meg, mert azt mondta, hogy tudja, hogy neki nem én kellek, de szeretné, ha boldog lennék vele.
Apropó, ő. Kaptam tőle egy sms-t, amiben annyit írt, hogy üdvözli a lányom, és hogy hiányzom neki. De azóta, hogy megcsókolt, alig beszéltünk és e-mailt is csak egyet kaptam tőle, amikor írtam neki az itthoni hangos viszonyok miatt. Mondd, mit kellene kezdenem ezzel? Ő is hiányzik nekem, néha komolyan elgondolkozom azon, hogy utána repülök és nem érdekel, hogy csak egy éjszakára leszek-e az övé. De ha hiányzom neki, ő miért nem ír? Tudja a címemet, bármikor körmölhetne nekem néhány sort, nem hinném, hogy nehezére esne.
Szerinted jól teszem, hogy nem írok neki, hanem várok?

Chloe”

Feladó: kmr@citroenjr.com
Tárgy: Ne legyél puhapöcsű!!!

„Haver!

Mi van már megint veled? Elhiszem, hogy Hanna az agyadra megy, de ideje lenne lépned valamit. Most mondta Henna, hogy Chloe gyakran ír neki és megemlítette, hogy te nem is foglalkozol vele, csak küldesz neki valami béna sms-t. A bénát én mondom, mert béna vagy. Tudod az e-mail címét. Akkor meg miért nem ülsz oda a gép elé és írsz neki egy terjengős vágyakozós levelet? Mert ha így haladsz, akkor sosem tudod meg, hogy van-e ellenfeled vagy nem. Amúgy szerintem ha összeszednéd végre magad, akkor nem kellene emiatt aggódnod, mert eszébe sem jutna más pasi. Szóval legyél végre férfi, ha már világbajnok lettél!

Kimi”

*****

- Anya, mennyi idő van még karácsonyig?- libbent elém Eliza.

- Még 14-et kell aludnod- feleltem mosolyogva.

- Az sok- húzta fel az orrát. – Te is rajzolsz?- mutatott az előttem heverő papírokra.

- Igen, néha én is segítek a nagyapának- válaszoltam.

- És mást is tudsz rajzolni?- mászott fel az ölembe.

- Mi mást kellene rajzolni?- érdeklődtem meg.

- Sissy hercegnőnek kellene egy karácsonyi ruha- emelte fel a Barbie babáját. – Mert karácsonykor nem lehet rajta ez.

- Akkor tervezni kellene egy ruhát neki?- vettem ki a kezéből a babát és az asztalra ültettem.

- Igen, kellene- bólogatott komolyan.

- Én keresek papírt, te pedig hozd le a szobádból a színes ceruzáidat, jó?- tettem le a földre. – Meglátjuk, hogy mit tudunk kihozni a dologból.

A kislány vidáman szaladt fel a lépcsőn, én pedig apa dolgozószobájába tettem be a terveket, majd bezártam az ajtót. Utána néhány lapot kitettem az asztalra az egyik legjobb ceruzával és egy radírral. A kislányom is megérkezett pillanatok alatt, majd feltérdelt a mellettem álló székre és elkezdte magyarázni, hogy mit is szeretne.

- Ti mit csináltok?- kérdezte meg Thessy, mikor megérkezett a táncpróbáról.

- Éppen megtervezzük Sissy hercegnő babaruháját, amit majd meg tudunk neki varrni- mondtam komolyan, mialatt kiradíroztam egy vonalat.

- Új ruhája lesz?- fordult a kislányom felé.

- Igen, lesz karácsonyi ruhája- mosolygott, majd megkereste a piros ceruzáját.

*****

Feladó: theresajones01@yahoo.com
Tárgy: Ezt látnod kell!
Melléklet: chloeeliza1.jpg, chloeeliza2.jpg, chloeeliza3.jpg

„Szia, édes!

Hiányzol! Hiányzik az ölelésed, a csókod, az, amit az ágyban adtál nekem! Alig várom, hogy mehessek hozzád és újra az enyém legyél!
Amúgy azért írok, mert ezeket a képeket látnod kell. Nincs még egy olyan édes kislány, mint Liza és nincs még egy olyan anya, mint Chloe. Most éppen az Eliza babájának a karácsonyi ruháját tervezték együtt. Hát nem édesek?

Thessa”

Feladó: tommip@redbullracing.com
Tárgy: Képek!!!
Melléklet: chloeeliza1.jpg, chloeeliza2.jpg, chloeeliza3.jpg

„Helló!

Alig egy órája kaptam Thessy-től a három képet és úgy gondolom, hogy ezt neked is látnod kell! Chloe és Eliza babaruhát terveznek és nagyon édesek rajta!

Tommi”

Feladó: s.vettel@redbullracing.com
Tárgy: Ezért vagyok oda érte
Melléklet: chloeeliza1.jpg, chloeeliza2.jpg, chloeeliza3.jpg

„Szia!

Írni fogok neki még ma este, de az egy hosszadalmas folyamat lesz, főleg azok után, hogy láttam a képeket. Még mielőtt bármit belegondolnál a dologba, szólok, hogy csak ruhát terveznek Eliza babájának. Nem is tudtam, hogy a kocsin kívül is tud tervezni. De ezzel megint lenyűgözött teljesen.
És nézz hülyének vagy idiótának, de egy ideje csak bámulom a képeket. És mik jutnak eszembe? Az, hogy mennyire jól áll neki a barna, göndör haj. Az, hogy mennyire nem látszik rajta, hogy kihordott és megszült egy ilyen csodálatos kislányt. Az, hogy mennyire csinos az alakja és milyen jól áll neki a sötétkék felső. És nem mellesleg az, hogy mennyire jó, hogy az a farmer feszül a combján és a fenekén, ahogy a széken térdel az egyik lábával. Még mielőtt megkérdeznél, igen, felizgat az, hogy mennyire szép még olyankor is, mikor a mindennapokban van. Ha nem rémlik, hogy mikor kívántam meg, akkor keresd vissza azt a levelem, amiben írtam a megbeszélésről. Mert elegánsan is rettentően szexi.
Most megyek, mert kész a vacsora és anya leszedi a fejem, ha nem jelenek meg azonnal.

Seb”

Feladó: kmr@citroenjr.com
Tárgy: Szexi anyuci

„Szép jó estét!

Még mielőtt meglepődnél, szólok, hogy Theresa készített képet rólad és Elizáról, mikor délután terveztétek a babaruhát. Elküldte őket Tomminak, ő elküldte Sebnek, Seb meg továbbküldte nekem. Henna teljesen elalélt, hogy mennyire gyönyörű a kislányod és be kell vallanom, én is imádom őt így első látásra. Remélem, hogy egyszer mi is megismerhetjük majd őt.
Amúgy írtam egy terjedelmes levelet Sebastiannak, amiben kicsit megvilágítottam számára, hogy nem az a helyes út feléd, ha csendben van és arra vár, hogy te jelentkezz. És csak osztani tudom kedvesem azon véleményét, hogy jól tetted, hogy nem írtál neki. Ő a pasi, neki kell lépnie feléd.
Remélem, hogy számodra is legalább annyit jelent a kölyök, mint neki te. Henna szerint igen és én bízom benne, hogy helyesen ítélte meg a dolgokat. Akár hiszed, akár nem, jelenleg mindenki annak szurkol, hogy ti ketten végre eldöntsétek, hogy mi is lesz veletek. Ugye, erre nem kell még éveket várnunk? Mert akkor én kiszállok és nem ápolgatom a lelketeket, ahhoz már öreg vagyok. És a végén még elolvad a Jégember, ami nem lenne jó nekem.

Kimi

U.i.: Mondták már, hogy csini vagy? A képeken látszik, hogy mennyire jól nézel ki, függetlenül attól, amin keresztülmentél.”

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Imádtam!!! A kedvencem : "Tárgy: Ne legyél puhapöcsű!!!", még most is nevetek rajta!!!

    Alig várom a következőt:)
    Üdv Zsuzska

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)

    Azt hiszem Kimi nem éppen a kimondatlan játékszabályok szerint játszik. Milyen dolog már, hogy mindent visszamond Chloénak?! Hát én Seb helyében teljesen jogosan fel lennék háborodva... Nem érvényes, hogy Chloé mindig értesítve van mindenről, szegény Sebet meg cseszegetik. Tudom én, hogy már illene lépnie valamit, ha el is akar érni valamit, na, de akkor is.
    Azt hiszem ez lesz az a pont amikor leállok, mert aztán túlzottan elragadtatom magam és annak nem lesz jó vége. :D

    Puszi, Dorka

    VálaszTörlés
  3. Istenem, Móni, ez a legjobb! Valami iszonyú, ahogy össze-vissza leveleznek egymással, és minden info körbemegy! :D Kimi szövegelésétől pedig behalok...

    VálaszTörlés