2011. augusztus 15., hétfő

Frissek

Sziasztok!
2 dolgot szeretnék most leírni. Az egyik, hogy mostantól minden kedden és szombaton lesz új rész a Nem így terveztemből, csütörtökönként pedig a Száguldó reményből. Ha ez esetleg valakinek nem megfelelő valamiért, jelezze nyugodtan!
A másik, hogy szeretném előre leszögezni, hogy ha befejeztem ezt a 2 történetet, akkor nem fogok elkezdeni egy újat. Nem tudom, hogy ki hogy van a dolgaival, de én olyan ember vagyok, hogy egy idő után elkezd felőrölni, ha valami nem sikerül. Mikor elkezdtem írni, akkor még reméltem, hogy igen, nekem is lehet sikerem, engem is szerethetnek. Mára rájöttem, hogy talán ez naiv dolog volt. Úgyhogy ennyi, kész, vége, befejezem. Sajnálom, higgyétek el, őszintén!

3 megjegyzés:

  1. Monshe!
    54001X megnyitottuk a történeteidet, szerintem ez siker!!!
    Ne keseredj neki, vagyunk páran akik akkor is olvasunk, ha ez nem jelenik meg 1000 kommentben. Sajnálnám,ha abbahagynád.
    További jó történeteket kívánok: M

    VálaszTörlés
  2. szia. èn eddig nem mertem irni kommentet.de most irok.nekem nagyon tetszenek a törtèneteid. föleg ugy h a kedvenceimröl szól.ès h engem is mârton lorettânak hivnak.mint a dr/nöt. en szerintem te nagyon tehetseges vagy.szia. èn eddig nem mertem irni kommentet.de most irok.nekem nagyon tetszenek a törtèneteid. föleg ugy h a kedvenceimröl szól.ès h engem is mârton lorettânak hivnak.mint a dr/nöt. en szerintem te nagyon tehetseges vagy.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Móni!
    Mikor először olvastam, hogy ezután a két történet után abba akarod hagyni teljesen ledöbbentem. El kellett olvasnom még párszor, hogy biztos jól olvastam-e. Nem akartam elhinni. Igazából még most sem tetszik a gondolat.
    Igyekszem mindig elmondani, hogy mennyire tehetségesnek tartalak. Te nekem egy igazi példakép vagy. A történeted, írásaid mindig remek olvasmánynak bizonyulnak. Nem várt fordulatok, események tarkítják mindig és úgy vannak megírva, hogy élvezet olvasni. Az írásaid inspirációt adnak.
    Elszomorít, hogy úgy érzed nem szeretnek és nincs sikered, mert ez nem így van. De, ha úgy érzed neked úgy jobb, ha abbahagyod természetesen a te döntésed és tiszteletben tartom.
    Ha bármiben szükséged van rám mindig itt leszek.
    Puszi, Dorka

    VálaszTörlés