2010. október 2., szombat

Kísért a múlt - 34. rész

Május 12.-ét írunk, ha pontos akarok lenni. Evangeline ma kapta vissza teljesen a munkáját, így mától nekem is több a szabadidőm. És végre visszaértünk Európába. És a szünetben, ami Bahrein után volt, hazamentünk Németországba, ahol a keresztszüleim és az unokatestvéreim szeretete teljesen elhalmozott minket.

Kimi nem adta fel, mindig próbálkozott valamivel, de nem hagytam magam. Sokkal többet voltam Laurent társaságában és talán ez volt az a dolog, ami miatt egy kicsit megtörtem a lelkesedését. Azonban azt sikerült elintéznie, hogy ne lépjen a kapcsolatunk magasabb szintre, de erről nem tudott.

Barcelonában meleg volt, kellemesen jó idő. Kényelmes és csinos ruhát vettem fel, kissé bennem volt, hogy elkápráztassam a spanyol férfiakat. Mert mindenki azzal volt elfoglalva, hogy kik is fognak megjelenni itt. És ez nem kecsegtetett engem semmi jóval, tekintve, hogy tele voltunk pilótafeleséggel.

A legtöbb srác barátnője, menyasszonya vagy felesége kinn nyüzsgött a paddockban. Evangeline csak annyit mondott, hogy ne nagyon érdekeljenek a többiek, mert le fogok nyűgözni mindenkit. Természetesen vele egyetemben. Merthogy ő is szándékozott némi elkápráztatással.

- Laurent el fog ájulni, ha meglát téged- mondta barátnőm, mikor a beléptető kapu felé mentünk.

- Te beszélsz, szívem?- mosolyogtam rá. – Seb térden csúszva fog könyörögni, hogy eszedbe se jusson helyette más pasit választani.

- Sosem jutna eszembe- rázta meg a fejét, mialatt csatlakozott hozzánk Gino, de csak csendesen. – Akár tetszik, akár nem, egyszer én leszek a sógornőd.

- Ámen- mondtuk egyszerre a férfivel.

- Most engem irigyel minden pasi- lépett közénk Gino. – A paddock legszebb női mellettem sétálnak.

- Köszönjük, de nem kell túlozni- pirultam bele a mondatba.

- Csak az igazat mondtam- mosolygott ránk.

És be kell vallani, igaza volt. Ahogy haladtunk előre, egyre több férfi fordult meg utánunk és nézett végig rajtunk. Valamint megtaláltak minket a fotósok is, és egyre több vaku villant körülöttünk. Akkor már tudtuk, hogy velünk fogják beharangozni a holnapi versenyt. És persze majd jönnek a találgatások, hogy kivel is vagyunk.

Útközben több F-1 lady is köszöntött minket, volt, akivel beszélgettünk is. Jól esett, hogy maga Corinna Schumacher is megállt köszönteni minket. Őt már ismertem régebbről, hiszen Sebastiant kicsi kora óta segítették, és nekem is volt szerencsém találkozni velük. Örömmel vette, hogy mi is jelen vagyunk.

A BMW felé sétálva láthattuk, ahogy a Ferrari szerelői, mérnökei és pilótái végignéznek rajtunk. Jót nevettem, mikor megláttam, ahogy Kimit Mark Arnall próbálta jobb belátásra bírni, de nem sikerült neki. A Jégember végig minket bámult, de inkább engem.

- Azt hiszem, hogy most tetted padlóra az exedet- súgta nekem Eva.

- Nem tehetek róla, hogyha így érez- ráztam meg a fejem kicsit gonoszan.

- Viszont utánad jön a hősszerelmes- jegyezte meg Gino.

- Remek!- próbáltam megszaporázni a lépteimet, de nem volt könnyű a magas sarkú cipőmbe sietni.

- Zoé!- futott utánam Kimi. A nagy tömeg miatt megálltam, mert nem nézett volna ki jól nyíltan egy vita.

- Nem szívesen mutatkozom veled- mondtam, mikor már szemben volt velem.

- Tudom- hajtotta le a fejét. – Főleg, hogy minden pasi téged akar ebben a ruhában- mért végig alaposan.

- Hat éve még szerettem ezt a tekinteted, de most nem nyerő. Úgyhogy örülnék, ha nem bámulnál így- emeltem meg a fejét, hogy biztos ne a testem bámulja. – Mit is szerettél volna?

- Azt akartam mond…

- Kimi! Missä olet?- szakította meg őt egy számomra ismeretlen hang…

1 megjegyzés:

  1. Zoé néha elgondolkodtat ám... Az elmúlt napokban, jó pár alkalommal Kimi (is) volt neki a támasza. Ha kellett a kezét fogta, ha kellett ölelte. Még csók is rémlik. :) Most meg ha lehetett volna, akkor észre sem veszi. Persze értem én Őt. A félelemnél Kimi volt a biztonság, de legszívesebben elfelejtené azokat a pillanatokat, sőt Magát a finnt is. Viszont, ha szerencsénk van, akkor most a rész végén egy hölgy keresi Kimit és akkor meglátjuk Zoé, hogyan viseli a helyzetet. Lesz -e féltékeny, vagy sem.
    Visszatérve még egy kicsit a rész végére. Szóval olyan valaki érkezik, aki finnül beszél és Zoé nem ismeri. Így aztán mondjuk Tommi kihúzható. Én igazából Jenni -re gondolok. Már egy ideje nem olvastunk róla a regényben, de tudjuk Kimi felesége és még nem vált el.
    Köszönet az újabb részért!!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés