2010. október 30., szombat

Az a bizonyos nagy Ő - 6/6

- Anya, ehetek palacsintát?- jelent meg mellettem egy szőke buksi.

- Mit mondd erről a keresztapád?- kérdeztem vissza.

- Szerinte csak zöldséget ehetek- húzta el a száját Sebi.

- Próbáltad már azt, hogy többet futsz 5 perccel palacsintánként?- pillantottam őrá.

- Tommi!- masírozott ki kiabálva a konyhából.

- Anya, el tudsz vinni este?- jött be most egy barna hajú leányzó.

- Hová is?- fordultam felé.

- Áttették a pénteki táncot mára. Tudod, már mondtam- vett ki egy üveg vizet a hűtőből.

- Miért nem kéred meg a bátyádat vagy az apádat?- kavartam meg a levest a tűzhelyen.

- Seb szerint ciki engem fuvarozni, apának meg nem tetszik, hogy Daniellel járok- magyarázta.

- És miért nem mész át Kimiékhez és beszélitek meg vele, hogy együtt mentek?- adtam neki ötletet.

Kaptam egy puszit, majd láttam, ahogy a lány az udvaron rohan át. A kis svájci város szélén egymás mellett állt a 3 hatalmas ház. Eléggé régóta ugyanaz a 3 család lakott itt: Kimiék, Tommiék és mi. Mióta kijöttem a kórházból 17 éve, azóta élünk itt, ezekben a házakban. Az már más dolog, hogy a létszámunk egyre csak nőtt. Kimi fia, Daniel és a mi lányunk, Lily egy pár voltak. Persze Sebastiannak nem volt egyszerű elfogadnia, hogy a 16 éves lánya már felnőtt. Sebi kapcsolatát nekem volt nehezebb elfogadni, de a fiunk már 20 éves és pilóta már 3 hosszú éve a Forma-1-ben. Daniel is oda tartott, jelenleg a GP-2-ben volt újonc. Tommi volt a legszerencsésebb, mivel sem Dotty, sem Stacy, sem Naomi miatt nem kellett aggódnia, hogy pilótává avanzsál. Nekem nem volt ekkora szerencsém, mert Sebi mellett Lucas is versenyzett, jelenleg még csak gokartban, hiszen csak 10 éves.

Úgyhogy el voltunk látva fiatalokkal és pilótákkal is. Nem beszélve a csapatfőnökről és a versenymérnökről. Merthogy Christian Horner 2 éve úgy döntött, hogy visszavonul és csak a gyár irányításával foglalkozik tovább. A csapatot pedig átadta annak, akiben a legjobban megbízott: Sebastian Vettelnek. Ő pedig megkérte Kimit, hogy legyen a csapat egyik versenymérnöke. És nem adta lejjebb, mert a másik versenymérnök a lengyel Robert Kubica lett. A Red Bull Racing volt az F-1 leginkább versenyzőközpontú csapata. Pilótaként a fiunk mellett a kisebb Felipe Massa volt jelen. Úgyhogy az utazás és az izgalom az életünk része volt még mindig.

- Mi finomat kapunk ma ebédre?- jött be hozzám Ő.

- Zöldségleves, rántott hús, rántott gomba, rántott karfiol, rántott sajt, franciasaláta, Cézár-saláta, krumpli saláta és palacsinta- soroltam fel a menüt a férfinek.

- És ezt mindet te csinálod?- ölelte át a derekam.

- Csak a levest, a krumpli salátát és a palacsintát- biccentettem az édesség felé. – Jenni hozza a húst, a gombát és a franciasalátát, Lucy pedig a többit. Viszont meg kellene teríteni 14 főre- fordultam felé.

- Miért 14-re?- ráncolta össze a homlokát.

- Mert Juliette is velünk eszik- mosolyogtam rá. - Sebi megkért rá, hogy ő is itt lehessen.

- Nem vagy túl elnéző a fiaddal kapcsolatban?- mosolyodott el a férfi.

- Talán egy kicsit- vallottam be pirulva. – De nem tiltom meg neki, hogy minél többet legyen együtt azzal a bizonyos nagy Ő-vel.

- Te hiszel abban, hogy létezik az a bizonyos nagy Ő?- csodálkozott el rajtam.

- Hogyne hinnék benne!- koppintottam az orrára. – Itt áll előttem. Már akkor tudtam, mikor megláttalak a kávézóban.

- Azóta sem bántam meg, hogy bementem azért a szendvicsért- adott egy puszit.

- A gyerekek sem lennének, ha akkor nem éheztet halálra Tommi- nevetett fel.

- Keresztapu téged is éheztetett?- tért vissza Sebi a köreinkbe.

- Mikor megismertem anyádat, akkor igen- mosolygott rá a fiúra. – Azóta tartom hasznosnak a néhai koplalást.

- Nekem is mindig ezt mondogatja Tommi- lépett be a konyhába egy gokart alkatrészt piszkálgatva Lucas. – De mért baj, ha szeretem, amit anya főz?

- Az sosem baj, öcsi- libbent be Lily is. – Csak az a baj, ha nem férsz bele a kocsiba.

- Tudjátok, mit?- néztem a három gyerekre. – Ma mindenki annyit eszik, amennyit akar. Kivéve a palacsintát- ajánlottam fel.

- Miket hallok?- lépett be a konyhába mindenki szeretett edzője. – Sebastian, meg kellene nevelned az asszonyt.

- Bocsi, nem tehetem!- emelte fel a kezeit az említett. – Az előbb vallotta be, hogy én vagyok számára az a bizonyos nagy Ő. És azt hiszem, hogy az én nagy Ő-m ez a drága angyal- húzott magához.

- 42 éves korodra szentimentális vénember lettél- jelent meg Kimi. Hová süllyed a mai világ?!

- Nem mindegy?- kérdezte Lily. – Anyu és apu egymás nagy Ő-i és ez így tökéletes.

- Ha jól emlékszem, akkor ti tepertetek azért, hogy ez így legyen- jegyezte meg Sebi.

- Neked csönd!- mondta egyszerre Kimi és Tommi. A kis családom nevetve távozott a konyhából, hogy megünnepeljük az újjászületésem 17. évfordulóját.

1 megjegyzés:

  1. Szijja Monshe :)
    Hááát megleptél ám, hogy ugrottunk az időben. :) Elkezdtem olvasni és KicsiSebnek azt ajánlják, hogy zöldséget egyen... Én meg el nem tudtam képzelni, hogy miért kell erre ennyire vigyázni, egy kisgyereknél. Persze igazából ott vesztettem el a fonalat, mikor egy lány szólt Melodyhoz, hogy: Anya... Próbáltam értelmezni a dolgot, miközben eddig a részig, még vagy 3x elolvastam a regényt, mire rájöttem, hogy tán tovább kellene olvasni. :D :D Persze rögtön fény derült a ˝titokra˝, hogy ugrottál pár évet :D Jót derültem, saját hülyeségemen és megint csak azt kell mondanom Neked: ezeket már biztosan a kor teszi :D
    Amúgy meg: HappyEnd lett!!!!!! :D Nagyon örültem ám neki. :) És lett sok-sok gyerek :)
    Na és bármikor elfogadnék egy olyan RedBull csapatot, mai Te megálmodtál: Seb, mint csapatvezető, Bob és Kimi versenymérnökök. :) A két pilóta pedig: Seb és Massa fia. :) (Bobnak külön örültem egyébként, mert Seb mellett Ő a kedvenc F1 -s pilótám :))
    És végül csak annyi: Imáááááááádtam!!!!!! :D
    Ezer köszönet, hogy megírtad!!!!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés