2010. július 1., csütörtök

A nagy fogadás - Rékuu

Sziasztok! Meghoztam az első történetet. Még mielőtt értékelném, szeretném jelezni, hogy nem tartom magam profi írónak, a blog és a történeteim szárnypróbálgatások. Senkit nem szeretnék megsérteni, és nem kell elfogadnotok a véleményemet, ha nem tetszik.


Rékuu: Azt hiszem, hogy a címet és így a történetet a legegyszerűbb formájában tálaltad nekem/nekünk. A történet tetszett. A leírásodban van néhány helyesírási hiba, de ezeket lehet javítani. :) Úgy érzem, hogy még nem forrott ki teljesen a stílusod, de nagyra tartom, hogy bátor vagy és mersz próbálkozni! Köszönöm, hogy jelentkeztél!



A nagy fogadás
(Kimi)

Miután lement a verseny és a sajtót is elintéztük Markkal,Ferrel és Sebastiannal elmentünk pókerezni egyet.
-Na gyerekek hiába minden erőfeszítésetek úgyis én fogok nyerni.-jelentettem ki már most az elején.Ők meg csak mosolyogva néztek.Az asztalunkhoz Réka közelített.Na nee…Ennek nem lesz jó vége.-gondoltam.
-Szasztok fiúk.-köszöntött minket.-Mi jót csináltok?-érdeklődött,de tudta,hogy éppen mit akarunk csinálni de ő azért illedelmesen megkérdezte előbb,mielőtt még beszállt volna.
-Pókerezni készülünk.Beszállsz?-válaszolt Fer cinkosan Rékára mosolyogva,Réka viszonozta a mosolyát.
-Naná.Ki nem hagynám.-és azzal fogta magát és leült Sebi és Fer közé.
-Vetkőzős póker?-ajánlottam fel,úgyis tudtam,hogy én győzök szóval nem volt mit vesztenem.
-Okéé..-ment bele Réka.Mindnki döbbenten nézett Rékára,kivétel Fer.-Most meg mi van?Kihez megyünk fel?
-Nálam jó tágas a nappali,ott elférünk.-tért magához Sebi.
-Akkor menjünk.-mondta Fer.Felmentünk a negyedik emeletre Sebi szobájába,ahol tényleg nagyon tágas volt a nappali.Kipakoltam a pókerkészletet és kiosztottam a lapokat.
-Kér valaki inni?-kérdezte Sebi.
-Ahha.-válaszotla Réka.Sebi odanyújtotta neki a limonádét,amit akkor vett ki a hűtőből.
-Elkezdünk végre játszani?-türelmetlenkedtem.
-Ahha.
Mark kiosztotta a lapokat és végre elkezdtünk játszani.Egy drillem volt,szinte mindenkire rá volt írva,hogy milyen lapjai vannak,kivétel Rékára.Jól titkolta előlem.
-Emelek 200-al.-toltam be a kétszázast.Mark bedobta a lapjait.Márcsak hárman maradtunk.
-Tartom.-nézett elszántan a szemembe Réka.-Le kell venned a cipődet.-Mark levette a cipőjét és vigyorgott.
-Tartom.-mondta Fer is.
Egy újjabb lapot fordított fel Réka,egy fekete treff 9-est.Nekem egy piros kör 2-es drillem volt.Már csak egy lap volt lefelé fordítva.
-Emelek 300-al.-jelentette ki halál nyugodtan Réka.
-Kiszálok.-adta fel Fer.
-Le kell venned a felsődet.-mondta Réka úgy,hogy nem nézett Ferre csak rám mindenre elszántan.Fer levette a felsőjét,miközben zsörtőlődött.
-Tartom.-elszánt voltam.
Felfordítottam az utolsó lapot,ami egy káró 7-es volt.Réka felfordította a apjait,hogy megmutassa milyen lapjai voltak.Én is ugyanezt tettem.
-Basszus…na ne máár..elvert egy lány.-nyafogtam.Nem tudtam elhinni,hogy Full House van.
-Mégegy?-húzta fel a szemöldökét Réka.
-Nanáá..Fogadjunk,hogy most legyőzlek.-ajánlottam a kezem Rékának.Elfogadta a kezemet.
-Ha te nyersz,akkor én vetkőzök pucérra és megyek át a szállodán a medencéig,ha pedig én nyerek akkor meg te.
-Rendben van.-erre Fer és Réka elkezdtek röhögni.
Már az utolsó körnél jártunk,eddig mindig veszítettem de most nem akartam,főleg egy lánytól.Megsérti a lelkivilágomat.
-Ezt nem hiszem el.!!-kiabálltam döbbenten,megint ő nyert.-Ti tudtátok igaz??Ti előre tudtátok!!
-Én nem,nekem cska utána mondták el,miután megkötöttétek a fogadást.-röhögött Mark.
-Háát..Kimi úgy látszik elvert téged egy lány.-húzta tovább az agyam Fer.
-Gyerünk vetkőzz,megígérted.-röhögtt Réka is.
-Akkor forduljatok el.-szégyenlősködtem.
-Oké.-avval mindegyikük elfordult.Pucérra vetkőztem és elsétáltam az ajtóig.A többiek röhögve követtek.Elfutottam a liftig,de nagy szerencsémre pont akkor ment el.Ráadásul egy csomó ember várakozott.Mindenki döbbent arccal nézett engem.Mikor megjött a lift benyomorogtunk és lementünk a legalsó szintre.
-Kérleek..had ne keljen.-könyörögtem.-Nem tennéd ezt velem Réka..nem olyannak ismerlek.
-Háát,akkor most nagyot kell csalódnod,ugyanis én megtenném,sőt,meg is teszem.Gyerünk.-és azzal a lendülettel kilökött a liftből.Egy csomó újságíró volt ott és körbevettek engem.Én meg megpróbáltam láthatatlanul elslisszolni onnan,kis sikerrel,ha Ferék nem mentenek ki onnan,akkor valószínűleg ott ragadtam volna.Elfutottam a medencéig takargatva kényes testrészeim és becsobbantam a medencébe.Ez volt életem legcikibb élménye..

2 megjegyzés:

  1. Túl finoman fogalmaztál a kritikában...

    VálaszTörlés
  2. Rékuu!
    Mivel jó Magam nem tudnék történetet írni, így igazán értékelem, hogy leírtad összeszedted gondoltaidat és azt leírtad.
    Köszönet érte!
    Réka

    VálaszTörlés