2010. július 19., hétfő

Kísért a múlt - 6. rész

kAz este Sebastian szobájában talált rám. A nappaliban ücsörögtünk a szőnyegen a dohányzóasztal mellett, amin két hatalmas doboz volt. Mindketten ezeket szuggeráltuk eléggé látványosan, miközben néha rápillantottunk az órára. Majd nyílt az ajtó és megjött a hiányzónk is.

- Késtél 7 percet- szólaltunk meg egyszerre Sebivel.

- Bocsi, de feltartottak- huppant le mellénk Evangeline.

- Ha már itt vagy, akkor együnk- nyúltam a hozzám közelebb lévő doboz felé.

Mindketten élvezettel nyitottuk ki a kartondobozokat, hogy megérezzük a mennyei illatokat, amelyek alatta bujkáltak. Majd fogtuk magunkat és felszeleteltük mindkét pizzát 8 szeletre. Utána a tányérunkra tettünk egy-egy szeletet és elkezdtük a vacsoránkat. Seb mindezt összeszűkített szemekkel nézte.

- Baj van, öcsi?- kérdeztem rá.

- Rendes voltam és megrendeltem nektek a pizzákat. Mikor megérkeztek, le is mentem érte, ahol szembetaláltam magam egy mérges főszakáccsal. A kedvetekért végighallgattam, hogy ebben a hotelben szégyen pizzát enni. Felhozom nektek, itt ehetitek a szobámban és még csak meg sem kínáltok?- kérdezte felháborodva.

- Nem- vágtuk rá azonnal nevetve.

- Kegyetlenek vagytok- ült fel a kanapéra.

- Csak vigyázunk a vonalaidra, hogy holnap biztosan beférj abba az autóba- mosolygott rá Eva.

- De egy falattól nem leszek kövérebb- nyafogott tovább.

- Sosem tudhatjuk…- néztem rá komolyan.

- Gonosz boszorkák- morogta, majd látványosan elfordította a fejét.

- Ki volt az a galád, aki feltartott?- fordultam újdonsült barátnőm felé.

- Kimi állított meg- válaszolta, mire félrenyeltem.

- Zoé, jól vagy?- kérdezte Sebi, mialatt hangosan köhögtem és ő az orrom alá nyomott egy pohár vizet.

- Csak rosszul nyeltem- feleltem, miután ittam egy kortyot.

- Miért érzem azt, hogy köze van Kimihez?- kérdezte komolyan.

- Nincs semmi köze hozzá. Nem is ismerem- védekeztem egyből. – Komolyan, mintha nem tudnád, hogy mennyire mohó tudok lenni.

- Igaz…- gondolkozott el, én pedig gyorsan a lányra kaptam a fejem. A kezembe nyomott egy szalvétát.

„Tudni akarta, hogy kivel és miért vagy itt. Semmit nem mondtam neki. Jól tettem?”

Gyorsan igenlően bólogattam, majd folytattam az evést. A témát szerencsére gyorsan terelni tudtuk, így nem okozott nekem újabb kellemetlen perceket a régről ismert személy. Egészen este 10-ig Sebi nyakán lógtunk, akkor voltunk csak olyan kegyesek, hogy magára hagytuk, hogy aludhasson is a nagy nap előtt. A pénteki napunk előreláthatólag eseménydús lesz…

1 megjegyzés:

  1. Halihóó :)
    Hááát nem gondolta volna, hogy a lányok nem szánják meg Sebit egy kis pizzával. Főleg úgy, hogy szinte az ˝életét kockáztatta˝ érte. :D
    Kimi pedig makacs fiú és nem adja fel... Ha kell mástól tud(na) meg infót Zoéról. Az persze más kérdés, hogy nem járt most sikerrel.
    Nagyon tetszett a folytatás és kíváncsian várom a következő részt is. Megmondom őszintén, hogy már ezt a részt is tűkön ülve vártam. :D
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés