2011. szeptember 19., hétfő

Nem így terveztem - 10. rész

Feladó: s.vettel@redbullracing.com
Tárgy: Szólj, hogy ne hallgassak rád!

„Szia!

Van egy hatalmas kérdésem így mindenekelőtt. Miért is vagyunk mi haverok???
Azt mondtad, hogy semmi nem lehet abból, ha eljövök Angliába és Newey-éknál töltök néhány napot. Hagy világosítsalak fel: kész KÁOSZ az életem!
Hanna folyton zaklat a hívásaival és az üzeneteivel, így lehetetlen elfelejtenem őt, bármennyire akarom.
Ha ez nem lenne elég, akkor itt van még Theresa, Adrian keresztlánya, aki csinos meg aranyos és emellett rám hajtott néhány napja, most pedig éppen Tommit fűzi, aki benne van a dologban. Így van előttem egy páros, akik boldognak tűnnek.
És a sort azzal zárom, aki miatt a legtöbb bajom van. Chloe Newey. Nem elég, hogy segítettem neki, most már nem tudom, hogy mi is van közöttünk. Az egyik percben csak a barátja akarok lenni, a másikban meg szívem szerint azonnal leteperném, hogy az enyém legyen. Rajta még kiigazodni sem tudom, mert biztatott már arra, hogy keressek magamnak egy nőt, akivel boldog lehetek. És néha látom rajta és érzem a viselkedéséből, hogy nem lenne ellenére a dolog. A másik percben meg teljesen elutasító, mármint ezzel kapcsolatban. Most pedig éppen zuhanyozik és énekel a rádióval. Hogy honnan tudom? A szobám falának másik oldalán van a fürdője. És szívem szerint utána mennék…
Csoda, hogy ezek után nem tudom, mi is lenne a jó? Egyben vagyok biztos: tőled nem fogadok el több tanácsot!

Seb”

Feladó: kmr@citroenjr.com
Tárgy: Sosem mondtam, hogy hallgass rám…

„Helló!

Én csak annyit feleltem arra az e-mailedre, hogy elmenj-e, hogy ha úgy érzed, ott jobb, akkor menj. Nem tanácsoltam semmit.
Azzal, hogy az a nőcske zaklat, nem tudok mit tenni. Egyszer vedd fel és mondd neki, hogy éppen mással fetrengsz, akkor talán le fog kopni.
Theresára nem tudok mit mondani. Állítsd választás elé, hogy te vagy Tommi. És ha téged választ, add a tudtára, hogy neked nem ő kell, hanem a másik csaj.
A Chloe dologra meg nem tudom, hogy mit mondjak. Szerintem egyikőtök sincs tisztában azzal, hogy mit is akar pontosan a másiktól. Mert te még nem léptél túl, ő pedig hezitál, ahogy a viselkedését jellemezted. A fürdőbe 100%, hogy nem mentél át. Ha igen, akkor meztelenül fogok hómobilozni több tucatnyi újságíró előtt januárban.
Valakit amúgy kihagytál. Mi a helyzet a kiscsajjal? Azt írtad, hogy Newey-nak van egy unokája… róla nincs semmi infó?
Tanácsokat nem akartam adni most sem, de lett néhány. Bár, nem aggódom, azt mondtad, nem fogadod meg őket.
Henna kérdezi, hogy ugye még mindig biztos pont vagy a szilveszteri bulira? Mert már nagyban szervezi. Egyedül jössz vagy hozol valakit/valakiket? Ne bámuld a képernyőt, a drágám kérdezi, mert ha nem egyedül jössz, akkor úgy osztja a szobákat. Téged vagy titeket semmi pénzért nem akar elküldeni egy hosszú buli után. Szóval a válasz hamar kell.

Kimi voltam”

*****

Reggel arra ébredtem, hogy nyílik a szobám ajtaja. Tudtam, hogy ha Eliza jön, akkor van vele valaki. És biztos lehettem abban, hogy a kicsi lányom a látogató, mert mindig csoszogott a rózsaszín nyuszis mamuszában és ezt most is hallottam, amíg nem lépett át a szőnyegre. A másik személy annyira halk volt, hogy őt is sikerült beazonosítanom. De továbbra is feküdtem és úgy tettem, mint aki alszik.

- Halkabban!- hallottam meg a kislány suttogását, mikor az ajtó megnyikordult.

- Igyekszem, hercegnő- felelte Seb, majd becsukta az ajtót. – És most?

- Én odamegyek és felkeltem, te meg megleped- magyarázta a lányom.

Több beszéd nem volt. Éreztem, ahogy a kicsi kezek felkapaszkodnak a takarómon az ágyra. Utána négykézláb mászott hozzám közelebb, majd a kicsi kezével elkezdte simogatni az arcomat. Elmosolyodtam és csak utána fordultam felé. Magamhoz húztam és kapott egy nagy puszit. De nem tartott sokáig az idill, mert valami jeges siklott végig a hátamon.

- SEBASTIAN!!!- sikítottam fel és kiugrottam az ágyból. – MOST AZONNAL SZEDD KI!!!

- Nem szedem- rázta meg a fejét nevetve.

- SEB!!!- kezdtem el nyafogni, mivel a hatalmas hógolyó olvadni kezdett és elkezdett végigcsúszni a hátamon.

- Gyere!- enyhült meg a szíve.

Mögém lépett és a keze felkúszott a pizsama felsőm alatt a hátamat érzékien végigsimítva. Halk sóhaj szakadt fel a torkomból az érintésének köszönhetően. Éreztem, ahogy a jéghideg hógolyó eltűnik a testem közeléből, de a keze még mindig a hátamat simogatta érzékien, amitől kezdett leszállni a köd az agyamra.

- Ez vicces volt- jelentette ki Liza, ezzel mindkettőnkre a frászt hozva. Azonnal elléptünk egymás közeléből. – Haragszol rám, anya?

- Ezt te találtad ki?- pillantottam rá, majd Sebre.

- Igazából nem én, hanem Thessy- pirult el a kislány. – Csak ő Sebi arcába nyomott egy hógolyót ma reggel.

- Kellemes ébresztő lehetett- néztem a férfire.

- Az volt- húzta el a száját, majd belépett a fürdőbe, hogy megtörölje a kezét, ami tiszta víz volt az olvadt hótól.

- Megyek, megnézem a nagypapát. Már biztos megcsinálta a kakaómat- hagyott magunkra a leányzó.

- Remélem, nem haragszol rám- pillantott felém Seb ártatlan kiskutya szemeivel.

- Kissé kellemetlen volt. És még mindig fázom- jegyeztem meg és a karjaimmal körbefontam a testem.

Mellém lépdelt, majd óvatosan maga felé húzott, amíg nem találtam magam a karjaiban. Gyengéden dörzsölgetni kezdte a hátam, hogy gyorsabban felmelegedjen a testem és ne vacogjak annyira. Sajnos nem segített az átázott pizsama, amiből még csöpögött a jeges víz. De Sebastian ezt a problémát is megoldotta.

Mielőtt még tiltakozhattam volna, eltolt magától és lehúzta rólam a vizes anyagot. Ijedten kaptam a kezeimet a fedetlen kebleim elé, de úgy tűnt, eszébe sem jut engem bámulni. Megfordult, bement a fürdőbe és onnan a köpenyemmel tért vissza, amit felém nyújtott, majd elfordult, hogy felvehessem. Csak én nem vettem észre, hogy pontosan szemben vagyunk a tükörrel és az ő teste nem takarja az enyémet teljes mértékben.

*****

Feladó: chrishorner@redbullracing.com
Tárgy: Megbeszélés
Másolatot kap: adnewey@redbullracing.com, s.vettel@redbullracing.com, rockynr1@redbullracing.com, mwebber@redbullracing.com, cpilbeam@redbullracing.com

„Kellemes napot!

Mivel tudom, hogy mind Sebastian, mind Mark Angliában tartózkodik, szeretném, ha kedden 3-tól tartanánk egy zártkörű megbeszélést a két főtervezőnkkel. Remélem, hogy mindenki ráér, nem szeretnék hiányzókat!

Christian”

Feladó: chloenew@gmail.com
Tárgy: Re: Megbeszélés

„Helló, Christian!

Lenne 2 kérdésem. Az első: hová tegyem a lányomat, amíg megbeszélést tartasz úgy, hogy mind nekem, mind pedig apának ott kell lennie? Mert rábízhatnám Sebre, de ő is velünk lesz, vagy rábízhatnám az unokahúgomra, de ő akkor éppen az új állásáról beszélget Bedfordban a tánccsoportjával. Remélem, van valami nagyon jó ötleted. A másik: mikor lesz nekem is ilyen hiperszuper e-mail címem? Kérek egyet!!!

Chloe”

Gyorsan elküldtem a válaszomat, majd lecsaptam a laptopom tetejét. Nem voltam oda ezért a tárgyalásért. Főleg Eliza miatt nem. Mert oké, hogy suli van, de csak 4-ig. És Thessy egész nap oda lesz, mi meg mind benn leszünk a gyárban. És már a barátnőjéhez sem küldhetem, mert még nem oldódott meg a probléma, hogy ki kinek szurkol.

- Mit vétett szegény laptop ellened?- ült le mellém Seb.

- Olvastad az e-mailt?- fordultam felé.

- Amit Christian küldött?- kérdezett vissza.

- Miért, milyen más e-mailre gondolhatnék?- húztam fel a szemöldökömet meglepve.

- Kimi tervezi, hogy valahonnan kideríti a címedet és utána ő is levelezni kezd veled- rántotta meg a vállát. – Most éppen engem puhít a dolog érdekében. El sem hinnéd, hogy milyen kíváncsi.

- Már előre félek. Mi lesz velem, ha rám talál a gonosz Jégember és elkezd bombázni levelekkel?- kérdeztem teátrálisan.

- Ne akard megtudni, hogy milyen, mikor bepörög- húzta maga elé a gépemet és megnyitotta az e-mail fiókját, amiből egy levelet nyomott az orrom alá.

1 megjegyzés:

  1. Annak nagyon örülök, hogy Seb szemszöget is kaptunk, habár csak egy email váltás erejéig. Kimi annyira tipikus.. XD
    Seb viszont furi... nem tudom elmondani, hogy miért érzem így..
    Szóval ott van ez a Tessa-dolog. Ennyire zavarja, hogy Tommival megvannak? Vagy szimplán az, hogy boldogok?
    Hanna-dolog meg, hááát szerintem egyszerűen meg kéne mondania a csajnak, hogy vége, ennyi, finito... aztán akkor leakadna. Csak úgy látom kicsit beszari a gyerek..XD
    "Szerintem egyikőtök sincs tisztában azzal, hogy mit is akar pontosan a másiktól." ez annyira igaz mondat, pedig már jó lenne, ha egyértelmű jeleket küldenének egymásnak, csak tudom az túl egyszerű lenne... XD
    A reggeli ébresztésre, meg no comment!!!XD
    Hát azon akkorát kacagtam...de a folytatása az...hmmmm..:P Seb milyen kis cseles...:P
    Arra viszont nagyon kíváncsi leszek, hogy mi lesz buli ügybe. Mert ahogy elnézem Kimi addig fogja zaklatni Cloét, míg az el nem megy szilveszterezni Sebbel hozzájuk! Na akkor lesznek igazán érdekes történések, és dolgok!!!!!
    Na nem fárasztalak tovább a hülyeségeimmel!
    Várom a folytatást!
    Pusz: szabus

    VálaszTörlés