2010. november 25., csütörtök

Kísért a múlt - 52. rész

Nem fordultam meg, csak Kimi arcát bámultam. Felvette a Jégember álarcot. Méghozzá azt a fajtát, amelyikből még én sem tudtam olvasni. És ez megijesztett, mert nem tudtam, hogy mihez is kellene kezdenem a kialakult szituációban. Reméltem, hogy van még néhány órám átgondolni ezt.

- Miért zaklatnám?- szólalt meg végül a finnem.

- Nincs itt sem Sebastian, sem Evangeline. Akkor mi értelme lenne annak, hogy te itt vagy és Zoé is itt van?- lépett mellém és elkapta a karom.

- Laurent, engedj el és higgadj le!- mondtam neki azonnal.

- Felejtsd el! Inkább magyarázatot várok- szorította meg a karom.

- Engedj el! Ez fáj!- kezdtem el mocorogni, de nem volt semmi hatása.

- Engedd el!- lépett közelebb Kimi is.

- Azért, hogy utána veled enyelegjen? Nem fogod megkaparintani- rángatott arrébb.

Minden erőmmel azon voltam, hogy elengedjen, és közben kereshessek magamnak egy kapaszkodót, valakit, aki segít nekem. És ilyenkor jönnek kapóra a liftből kilépő versenymérnökök, név szerint Rob Smedley. Úgy tűnt, hogy sikeresen felmérte a helyzetet és csak 3 percet kért tőlem.

- Laurent, eressz el! Erőszakos vagy!- cibáltam a karom, de semmit nem hatott.

- Ha nem engeded el Zoét, én töröm be a képed- morogta Kims. A szemében láttam, hogy komolyan is gondolja.

- Zoé az én barátnőm, úgyhogy ne szólj bele a dolgokba!- mordult fel a férfi és a lift felé kezdett rángatni.

- Mr. Bernard!- hallottunk meg egy hangot magunk mögött.

Laurent keze azonnal elengedett, én pedig amilyen gyorsan csak tudtam, Kimi kezei közé menekültem. Megfordulva láthattam Mr. Ecclestone-t, valamint mögötte Rob elégedett arcát. Kimi még kissé idegesen simogatta a hátamat, én pedig kapaszkodtam a pólójába, mert nem éreztem, hogy a lábaim megtartanának.

- Mr. Ecclestone, meg tudom magyarázni- kezdte volna Laurent, de a nagyfőnök leintette.

- Mr. Smedley tájékoztatott arról, hogy nem megfelelően bánt egy fiatal hölggyel- jelentette ki a nagyfőnök.

- Nekünk csak volt egy kis nézeteltérésünk a barátnőmmel- felelte a férfi kissé tartózkodóbban.

- Felejtsd el, hogy valaha is a barátnőd voltam- morogtam a Kimi mellkasáról.

- Számomra ez is azt biztosítja, hogy nem csak kis nézeteltérés volt- nézett végig rajtunk a Forma-1 mindenható ura.

- Zoé, kérlek, beszéljük meg- lépett felém, de Rob elkapta a karját.

- Nem hinném, hogy jó ötlet lenne közelítened hozzá- húzta vissza. – Ahogy én látom, Zoé nem éppen téged akar maga mellett látni.

- Édesem…- kérlelt tovább Laurent.

- Itt van vége a kettőnk kapcsolatának- mondtam neki, majd a fejem Kimster mellkasába fúrtam.

- Mr. Bernard, jöjjön velem! Van miről beszélnünk- hagyott minket magunkra Bernie.

- Zoé, minden rendben?- kérdezte Smedley.

- Igen, köszönöm a segítséget!- eresztettem meg egy mosolyt felé.

- Kimi?- pillantott rá a férfire.

- Minden remek, Rob!- felelte kissé gúnyosan. – De egyszer még be fogom törni az orrát annak a díszhuszárnak.

- Szerintem annak sokan örülnek majd- vigyorgott a mérnök. – Most megyek, még beszélnem kell Jean-nal. A pályán találkozunk!

- Szia!- intettünk neki búcsút és elindultunk az étterem felé. Akkor még nem sejtettük, hogy mi történt a szállodán kívül.

3 megjegyzés:

  1. Sia!

    Hát másik Réka imádnak ezért. :D

    Féltem, hogy valami ilyesmi módon lesz vége a kapcsoltunknak, és félek még közel sincs lejátszva ez a menet. :S

    Rob a megfelelő helyen volt a megfelelő időben, és mérnökien jól oldotta meg a feladatot. :D

    Most Kimi és Csajos úgy tűnik jól egymásra találtak(újra), és remélem ezt nem bolygatod meg. Eva és Seb közt úgy érzem lesznek még komoly bonyodalmak... :S

    Minden esetre, a fejezet nagyon jó! :)
    úgy érzem:
    Haladunk valami felé ami a te fejecskédbe már ott van, és engem meg öl a kíváncsiság mi lesz még. :D

    Pus
    Goof

    VálaszTörlés
  2. xD a másik Réka,aki imádna ezért,már itt is van!!! xD

    Rob egy FASZAGYEREK,ez nyíílvánvaló:D:D imádtam ezt a részt...:D:Da többit is imádtam,de tudod...lusta mocsok vagyok,és nem komiztam *elhajol a felé repülő tárgyak elől*
    De Rob megszólalásra serkentett:D:D és most már tuti hogy rendszeres posztoló leszek:P imáádlak!:P Kimi a következő részben fog sírni?:P

    kíváncsi vagyok a folytatásra nagyon,és hajráhajrá!:Pmajd a következő részhez érdemi kommentárt is fogok fűzni,csak hát...elvonta a megmentő a figyelmemet...sajnálom:P

    puszi:ZsaniRékája:D:D

    VálaszTörlés
  3. Szijjjja :)
    Megérkeztem, látom szinte már végszóra. :)
    Na igen. Laurent megérkezett. Mit megérkezett, kiverte a balhét. Mondjuk valahol jogosan... Mert, hogy a balhé idején Zoé még a barátnője volt. Persze a gorombaságát, ahogy a lánnyal bánt, ez nem magyarázza. Ami pedig az ügy folytatását illeti: Ha Laurent most elveszti a munkáját (ami lehetséges), akkor mindent kinézek belőle, hiszen, akkor már nincsen vesztenivalója. Elképzelhető, hogy nem Zoét bántja majd, hanem Kiminek próbál ártani... Valahogy megkeresi Jennit és akár össze is fognak és együtt kidolgoznak valamit, vagy nem tudom...
    Nagyon várom a folytot és tetszett a rész. :)
    Millió puszi,
    *gondolkozik mit írjon*
    Réka (csak így simán :D)
    Ui.: Örülök, hogy druszám is itten van! :) Legyen valami megkülönböztetés Monshe? A chat miatt esetleg? Az RTL Bulváron egy leányzó a Pötyíí becenevet adta nekem. Az lehet esetleg, vagy valami egyéb??

    VálaszTörlés